مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ زائر از مرز مهران وارد عراق شده اند، گفت: ۱۸۹ هزار و ۹۸۲ نفر ایرانی و اتباع خارجی در مدت یاد شده از مرز بین المللی مهران تردد کردند.
کد خبر: ۱۰۶۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵ 16 September 2022

به گزارش تابناک ایلام، سید زاهدین چشمه خاور  با بیان اینکه در این بازه ی زمانی ۱۴۶ هزار و ۶۸۰ نفر وارد کشور شده اند  اظهار داشت: از این تعداد ۱۴۶ هزار و ۳۱۳ زائر ایرانی و ۳۶۷ نفر تبعه خارجی از طریق مرز مهران وارد کشور شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ هزار و ۳۰۲ از مرز مهران خارج شده اند افزود: از این تعداد ۴۲ هزار و ۴۵۲ نفر ایرانی و ۸۵۰ نفر تبعه خارجی بوده اند.

وی با اعلام اینکه امکانات حمل و نقل و اتوبوس در مرز مهران برای انتقال زوار به شهرهای خود مهیاست، تصریح‌ کرد: تردد در محور های مواصلاتی برقرار است و امکان محدودیت‌های ترافیکی و یک‌ طرفه کردن محور ایلام - مهران و بالعکس در روزهای آینده بنا به تصمیمات مقامات کشوری وجود دارد .

وی از افزایش چشمگیر تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: بیشترین میزان تردد در این مدت در محور ایلام - مهران بوده است.

با توجه به حجم زائران در مسیر بازگشت از کشور عراق، مسیر مهران-ایلام در روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریور، به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار