تیم فوتسال آنا صنعت قم در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی با نتیجه «4 _1» ، بر رکن‌آذین مشهد پیروز شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱ 24 October 2022

به گزارش تابناک قم، یاران سعید قاسمی در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم و در غیاب تماشاگران و طرفداران خود برابر رکن‌آذین مشهد با نتیجه پرگل 4 بر 1 به برتری رسید.

در نیمه نخست این دیدار و بر خلاف انتظار این تیم رکن‌آذین مشهد بود که خیلی زود دروازه تیم آناصنعت پاسارگاد قم را باز کرد و پیش افتاد، از این به بعد بود که نماینده قم کنترل بازی را در دست گرفت و تمام تلاش خود را به کار بست تا گل تساوی را به ثمر رساند.

فوتسالیست‌های آناصنعت پاسارگاد قم نیمه نخست را با گل هاشم فرج‌زاده و تساوی یک بر یک پشت‌سر گذاشتند اما در نیمه دوم برتری کامل با یاران سعید قاسمی بود و سعید قلندری، مهدی کبیری و سعید قاسمی سه بار دیگر دروازه رکن‌آذین مشهد را باز کردند تا سه امتیاز ارزشمند این دیدار به اندوخته‌های آناصنعت پاسارگاد واریز شود.

تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در این دیدار یک بازی اخراجی هم داشت، در نیمه دوم بازی و در فاصله کمتر از 30 ثانیه رضا حسین‌پور ملی‌پوش افغانستانی نماینده قم با دریافت دو کارت زرد متوالی از سوی داور اول بازی، از زمین مسابقه اخراج شد تا تیمش دو دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کند.

نماینده فوتسال استان قم با این برد 9 امتیازی شد و با صعود دو پله‌ای در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در رده یازدهم جدول 14 تیمی بازی‌ها قرار گرفت تا با روحیه‌ای مضاعف در دیدار حساس هفته یازدهم به میهمانی مس سونگون صدرنشین لیگ برتر برود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار