رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان:
برودت هوا و بارش برف سبب لغزندگی سطح جاده‌ها خصوصا در محورهای کوهستانی است، در این شرایط رانندگان حتما ضمن اطمینان از وضعیت جاده‌های استان، از سایت ۱۴۱.ir از طریق دوربین‌های نظارتی از آخرین وضعیت جاده‌های استان و کشور مطلع شوند.
کد خبر: ۱۰۹۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲ 12 February 2023

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: بارش برف و برودت هوا تا فردا در سطح استان ادامه دارد و رانندگان برای عبور از محورها و گردنه‌ها باید با زنجیرچرخ تردد کنند.

محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با هشدار به رانندگان در مورد برودت هوا و بارش در جاده‌ها و سایر محورهای استان، گفت: رانندگان در محورها و گردنه‌های استان حتما از زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی استفاده کنند. در سایر محورها نیز رعایت نکات ایمنی ضروری است.

وی افزود: برودت هوا و بارش برف سبب لغزندگی سطح جاده‌ها خصوصا در محورهای کوهستانی است، در این شرایط رانندگان حتما ضمن اطمینان از وضعیت جاده‌های استان، از سایت ۱۴۱.ir از طریق دوربین‌های نظارتی از آخرین وضعیت جاده‌های استان و کشور مطلع شوند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود تا از مسافرت‌های غیرضروری در این ایام پرهیز کنند.

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار