فرماندار ری:
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: از طرح های علمی دانشجویی و دانش آموزی در زمینه کاهش معضلات زیست محیطی تا مرحله تولید حمایت می کنیم.
کد خبر: ۱۰۹۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹ 13 February 2023

به گزارش تابناک تهران، حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری امروز در مراسم اختتامیه مسابقه ملی ایده های نوین در محیط زیست و توسعه پایدار در دانشگاه یادگار امام(ره) اظهار کرد: شهرستان ری سرشار از ظرفیت های قابل توجه و منحصر به فردی است که می توان از آنان در مسیر حمایت از ایده های خلاقانه دانش آموزی و دانشجویی بهره برد.

وی افزود: بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه، بزرگترین شهرک انرژی کشور پس از عسلویه و برترین سایت تحقیقات زیستی کشور به علت فعالیت سایت پسماند آراد کوه در ری قرار دارند و فعالیت می کنند.

زمانی ادامه داد: همه ایده های مطرح شده در این مسابقه قابلیت عملیاتی شدن دارد و لذا فرمانداری در کنار مسئولان دانشگاه یادگار امام(ره) می تواند ارتباطی میان بخش تولید و دانشجویان و دانش آموزان ایجاد کند.

 

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه از طرح های علمی دانشجویی و دانش آموزی در زمینه کاهش معضلات زیست محیطی تا مرحله تولید حمایت می کنیم بیان کرد: ان‌شاءالله در کنار مسئولان دانشگاه، میان شما و صنعتگران بدون هیچ هزینه ای ارتباط برقرار کنیم.

مسابقه ملی ایده های نوین در محیط زیست و توسعه پایدار به همت دانشکده مهندسی و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد واحد یادگار امام از اردیبهشت امسال کلید خورد و امروز به معرفی طرح ها و ایده های برتر به کار خود پایان داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار