به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان؛
کد خبر: ۱۰۹۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸ 09 February 2023

به مناسبت دهه مبارک فجر چندين پروژه عمرانی و رفاهی، با حضور امام جمعه محترم شهرستان، اعضاي شوراي اسلامي شهر، معاون عمراني فرماندار ويژه شهرستان، جمعي از خانواده معزز شهدا، شيوخ، بزرگان و مردم آبادان از محل اعتباري جاری شهرداری و بودجه های ردیف ملی به بهره برداری رسيد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه پور در این آيين ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه مبارک فجر گفت: امروز همزمان با سایر شهرستان های خوزستان و به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از طريق ويديو كنفرانس با حضور نماينده معزز ولي فقيه در استان و استاندار محترم خوزستان، چندين پروژه عمرانی و رفاهی در شهر آبادان به بهره برداری رسيد.

شهردار آبادان اظهار داشت: این پروژه ها با اعتباري بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال كه بخشی از آن از اعتبارات داخلی و بخشی دیگر با پيگيري نمايندگان مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي و پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر محقق شد در راستای خدمات رسانی به مردم شریف اين شهر به بهره برداری رسیدند.

وی افزود: روکش آسفالت در خیابان های ۲۰ متری سده و بهار با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال به بهره برداري رسيدند.

كاوه پور بیان کرد: همچنین عملیات روکش آسفالت در مناطق کوی بهار، بلوار ساحلی، جمشید آباد، کفیشه، فرزاد طاهری و میدان ورودی شهر با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال اجرا و به بهره برداری رسيدند.

شهردار آبادان افزود: پایانه درون شهری ولایت که نخستین پایانه درون شهری استان خوزستان است نیز با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال برای استفاده مردم آبادان احداث گردید.

وي خاطرنشان كرد: همچنين برای احداث یک سپتیک جدید چهار میلیارد ریال و برای تجهیز سپتیک های موجود بیست میلیارد ریال هزینه شد.

كاوه پور در پايان اظهار داشت: دغدغه و اولويت اصلي اعضاي محترم شوراي شهر و شهرداري آبادان ارائه خدماتي در شان مردم شريف و ولايتمدار اين شهر است و همه در تلاش هستيم با برنامه ريزي و كار شبانه روزي وضعيت شهر را بهبود بخشيده و با اقدامات شايسته رضايت شهروندان را كسب نماييم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، مجموع اعتبارات پروژه های عمرانی و خدماتی که در ایام دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید ۷۰۰ میلیارد ریال میباشد و در تلاش هستیم پروژه های دیگری را نیز در روز های آتی به بهره برداری برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار