شهردار مهران از آغاز عملیات روکش آسفالت، لکه گیری، بهسازی و حذف ناهمواری های معابر در آستانه فرا رسیدن محرم و اربعين در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴ 11 October 2015
شهردار مهران از آغاز عملیات روکش آسفالت، لکه گیری، بهسازی و حذف ناهمواری های معابر در آستانه فرا رسیدن محرم و اربعين در این شهر خبر داد.
به گزارش تابناک ایلام مصدق طاهري شهردار مهران گفت : برای تامین قیر با مشکل مواجه بودیم که خوشبختانه قیر مورد نیاز برای لکه‌گیری و آسفالت معابر شهر تامین شده و از چندین روز گذشته، کار لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌های اصلی آغاز شده است.
وي اظهار کرد: با برای انجام این کار نیز قیر مورد نیاز تامین شده و کار به صورت جدی در حال پیگیری است.
شهردار مهران در ادامه افزود: 100 ميليون تومان اعتبار از منابع داخلي شهرداري مهران جهت آماده سازی و زیباسازی شهر و نیز لکه گیری و آسفالت اختصاص يافته است.
به گفته طاهري، شورا و شهرداری هماهنگ با هم تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا زائران عتبات عاليات سفر به یاد ماندنی را در مهران تجربه کنند.
وي افزود: آسفالت مناسب خیابان ها و معابر شهر یکی از خواسته شهروندان از شهرداری است، اما بعضی اوقات معابر به دلیل حفاری دستگاه های مختلف دچار آسیب می شوند.
شهردار مهران رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری برشمرد و ادامه داد: تلاش می شود تا با جلوگیری از کنده کاری های بی جا و مدیریت حفاری های اجتناب ناپذیر، از تخریب آسفالت خیابان ها و معابر عمومی جلوگیری شود.

منبع:آوای مهران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار