کد خبر: ۱۰۹۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴ 10 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست تیم فوتبال نساجی درباره قرعه این تیم در جام حذفی و شرایط قائمشهری‌ها در لیگ برتر صحبت کرد.

اسماعیل اسماعیلی، سرپرست تیم فوتبال نساجی قائمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص قرعه‌کشی مرحله ۱/۸ نهایی جام حذفی اظهار داشت: حریفان مشخص شدند و در شرایطی خوب قرعه‌ ها مشخص شد. تیم ما به تیم فوتبال پیکان خورد و در مرحله قبل هر دو در مرحله هر دو میزبان بودند که طبق قرعه‌کشی بازی در ورزشگاه شهید وطنی خواهد بود.

وی درباره شرایط میزبانی نساجی افزود: خوشبختانه مشکلی از لحاظ زمین نداریم و فقط رنگ چمن برگشته بود چون سیستم گرمایشی زمین درست نشده بود. با توجه به نزدیکی فصل بهار و زمان مسابقه چمن برمی گردد و شرایط خوب خود را بدست می آورد.

اسماعیلی در مورد اولویت اول نساجی بین جام حذفی و لیگ برتر گفت: در هر صورت ما هر دو رقابت را با هم داریم ولی شاید منطقی‌تر این باشد که استحکام تیم را در لیگ برتر داشته باشیم اما طبیعی است که ما هم مثل هر تیم دیگری دوست داریم یک بازی خوب را بدون آنکه چه نتیجه ای اتفاق می افتد انجام بدهیم که برای نساجی نتیجه مثبت داشته باشد. 

سرپرست تیم نساجی درباره عکسهایی از سلاح‌های سرد که باشگاه منتشر کرده بود تاکید کرد: آن عکس اشتباه منتشر شد اما دلیل نمی‌شود اصل کار را زیر سوال برد. اگر آن تصویر به زمین می‌افتاد بهتر بود تا کاتر. باید اصل قضیه را بررسی کنیم. اگر آن جسم به بازیکن برخورد می‌کرد اتفاقی بد بود. نمی‌دانم به چه ترتیبی بازدید بدنی و بلیت فروشی انجام شده زیرا بعضا اجازه داده نمی‌شود آب معدنی هم وارد ورزشگاه شود اما آن جسم ورود پیدا کرده بود.

اسماعیلی درباره بازی بعد مقابل ذوب آهن گفت: آن دیدار هم دیداری سخت است زیرا ذوب‌آهن تیمی قدرتمند است. امیدوارم در آن بازی مهم برنده میدان باشیم. 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار