مشاور استاندار ایلام در امور ایثارگران؛
مشاور استاندار ایلام در امور ایثارگران گفت: خدمات و اقدامات بنیاد شهید به عنوان یک نهاد انقلابی خدمتگزار بسیار ارزشمند و جای قدردانی دارد.
کد خبر: ۱۱۰۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ 25 April 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ فیض اله خسروی در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید استان با تبریک عید فطر اظهار داشت: خدمت به خانواده های معظم شهدا برای هر مسئولی یک سعادت بزرگ است و کارکنان بنیاد استان با روحیه جهادی در این راستا تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه بحث ایثار و شهادت عظیم و گسترده است، افزود: در این راستا بنیاد ایلام با سعه صبر، صداقت و پشتگار  پاسخگوی جامعه ایثارگران هستند.

مشاور استاندار ایلام در امور ایثارگران خاطر نشان کرد:  خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان صاحب اصلی نظام و انقلاب هستند و باید جهت خدماترسانی به این جامعه از هیچ کوششی فروگذار نباشیم.

خدمت به خانواده های شهدا انجام وظیفه است

مدیرکل بنیاد شهید ایلام نیز در این دیدار گفت: خدمت به خانواده های شهدا انجام وظیفه است و بر هیچ کسی منت نداریم.

جمال اسدی با بیان اینکه تمامی کارکنان در بنیاد شهید پای کار هستند افزود: شعار اصلی بنیاد رضایت مندی ارباب رجوع و خدمت به خانواده های شهدا است.

وی تاکید کرد: در راستای خدماترسانی به جامعه ایثارگران در طول سال برنامه های مهمی انجام که مهمترین آن ارائه تسهیلات اشتغال و مسکن است.

لازم به ذکر است؛ در پایان این دیدار به نیابت از دکتر بهرام نیا استاندار ایلام لوح سپاس به دکتر اسدی مدیرکل بنیاد شهید ایلام اهدا شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار