با اطلاع رساني به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت هاي پليسي 110، پليس را در ارائه خدمات انتظامي به شهروندان ياري کنند
کد خبر: ۱۱۰۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ 10 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 20/02/1402 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------------------
دستگیری سارقان طلافروشی تبریز در قائم شهر
سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از شناسایی و دستگیری سارقان یکی از طلا فروشی های شهرستان تبریز، در آن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی خادمی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی انتشار تصاویر سرقت 2 سارق زن از یکی طلا فروشی در شهر تبریز در فضای مجازی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قائم شهر قرار گرفت .
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای سارقان را در یکی از مناطق این شهرستان شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری متهمان در عملیاتی غافلگیرانه خبر داد و تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه این افراد 4 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد .
سرهنگ خادمی در ادامه اظهار داشت: متهمان که دارای سابقه سرقت در شهرستان قائم شهر نیز بوده اند، ضمن اعتراف به 9 فقره سرقت در شهرستان تبریز به ارزشی بالغ بر 20 میلیارد ریال پس از تشکیل پرونده برای ادامه تحقیقات پلیسی به پلیس آگاهی شهرستان تبریز تحویل داده شدند .
وی در خاتمه از شهروندان خواست: برای پیشگیری از سرقت، با خود مراقبتی از اموال و اماکن و استفاده از تجهیزات ایمنی از جمله دوربین های مدار بسته، گماردن نگهبان محله در جهت برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از جرایم بخصوص سرقت با پلیس همکاری کنند.#
------------------------------------------
سوداگر مرگ در محور کندوان دستگیر شد
سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از دستگيري عامل تهیه و توزیع موادمخدر و کشف 10 کیلو گرم موادمخدر در محور کندوان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ علی اکبر خسروی با اعلام اين خبر افزود: در پي کسب خبري مبني بر ورود مواد مخدر توسط فردی با خودروی سواری از محور کندوان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي تصريح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي، متهم را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان چالوس، اظهار کرد: ماموران پس از هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه متهم را در ورودی شهر مرزن آباد دستگير و در بازرسی از خودرو وی 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.
سرهنگ خسروی در پایان با تاکيد بر تعامل و همکاري متقابل مردم با پليس از شهروندان خواست: با اطلاع رساني به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت هاي پليسي 110، پليس را در ارائه خدمات انتظامي به شهروندان ياري کنند.
------------------------------------------
توقيف خودروی حامل آرد قاچاق در میاندورود
سرهنگ مجتبی راست خدیو یک دستگاه خودرو وانت نيسان در میاندورود توقيف و 1400 کیلوگرم آرد قاچاق در بازرسی از آن كشف شد.
سرهنگ"مجتبی راست خدیو" در گفت‌‎ وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: مأموران یگان امداد این شهرستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در حين گشت زني در سطح شهرستان به یک خودروی نیسان حامل آرد مشكوك و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: در بازرسی از خودروی مورد نظر 28 کیسه آرد جمعاً به وزن 1400 کیلو گرم فاقد مجوز حمل و توزیع کشف شد .
وی با بيان اينكه کارشناسان ارزش اين محموله را بالغ بر 120 میلیون ریال برآورد کردند، تصريح كرد: در این راستا راننده خودرو پس از تشكيل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با عرضه کالای خارجی و قاچاق با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
------------------------------------------
دستگیری 12 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بابل
سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری 12 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "محمد زمان شالیکار"، فرمانده انتظامی شهرستان بابل" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: با هدف افزایش، آسايش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و اخلاگران نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در سطح شهرستان بابل به اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران انتظامی بلافاصله وارد عمل شده و با انجام اقدامات اطلاعاتی، خودرو را در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی مشاهده و متوقف کردند.
سرهنگ کلوانی بیان داشت: طی استعلام بعمل آمده خودرو مذکور سابقه سرقت از شهرستان چالوس را داشته که در این راستا 2سارق خودرو دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.
فرمانده انتظامی گلوگاه در پایان از شهروندان خواست: ضمن مجهز نمودن وسایل نقلیه خود به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
------------------------------------------
دستگیری سارق انبار منازل و ساختمان های نیمه کاره در بهشهر
سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگیری سارق انبار منازل و ساختمان های نیمه کاره با 13 فقره سرقت در خلیل شهر آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" با اعلام اين خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از انبار منازل و ساختمانهای نیمه کاره در خلیل شهر شهرستان بهشهر ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 12 خلیل شهر با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده، متهم را در در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به 13 فقره سرقت از انبار منازل و ساختمانهای نیمه کاره در خلیل شهر اعتراف کرد.
سرهنگ عنایتی با بیان اینکه متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفی شداز شهروندان خواست در جهت پیشگیری از سرقت، با گماردن نگهبان ونصب دوربین مدار بسته در ساختمانهای در حال ساخت واماکن خصوصی که در آن سکونت ندارند مانع از وقوع سرقت شده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.
------------------------------------------
برای داشتن زندگی بهتر چه باید کرد
برای داشتن بهترین زندگی جسم و روان هر دو اهمیت دارند به سلامت جسمی خودتان و تغذیه روحی تان اهمیت بدهید ورزش منظم و عفتگی ورژیم مناسب به بهداشت جسمی و روانی تان کمک می کند.
خوشبختی و داشتن زندگی بهتر ارزوی تمام انسان هاست اما تفاوت در نوع نگاه آن ها به این مسئله است .روزها به فرداهای زیبایی که در رویاهایتان ساخته اید می اندیشید و امیدوارید به آن برسید .
برای موفقیت در کار ، داشتن مهارت مهم تر از داشتن سرمایه است، پس اگر سرمایه کافی ندارید نگران نباشید داشتن مهارت و میل به پیشرفت به کمک تان می اید تا بتوانید به درآمد ماهیانه ای که مد نظرتان است برسید.
با تغییر در سبک زندگی و افزایش مهارت های خود در زمینه های مختلف می توانید به زندگی خوبی که انتظار دارید دست پیدا کنید با انگیزه برای بهتر شدن زندگی تان و کسب در آمد بیشتر تلاش کنید تا بتوانید به ایده ال هایتان نزدیک تر شوید.برنامه ریزی داشته باشید و سبک زندگی خاص خودتان را خلق کنید.
یکی از بزرگترین توانایی های انسان توانایی تصور کردن چیزهای ست که اکنون وجود ندارد پس این امکان را برای شما فراهم می کند که به آینده فکر کنید بنابراین شما قادر هستید در جهت آینده ای که می خواهید قدم بردارید.
گاهی تغییرات مانند آتش که به باروت زده می شود جرقه ای بزرگ در زندگی تان ایجاد می کند که شما را به شکوفایی می رساند البته توجه داشته باشید که باید برنامه ریزی و کسب اطلاعات کافی در جهت تغییرات دلخواهتان قدم بردارید.
برخی افراد آرزوهایی دارند که هیچ وقت دنبال آن نمی روند پس به حسرت زندگی شان تبدیل می شود، همه افراد در گذشته اشتباهاتی انجام داده اند که بابت آن افسوس می خورند شاید به خاطر اشتباهی که انجام نداده اید امروز و فردا پشیمان نشوید ولی برای تمام عمرتان به خاطر چیزی که دنبالش نرفتید پشیمان خواهید شد.
هدفی را برای خود انتخاب کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید.
بد و خوب چیزی است که در ذهن تان می سازید گاهی فکر می کنید اتفاقات غم انگیز و تراژدی هایی مانند از دست دادن شغل و ورشکستگی ،عدم موفقیت و...شما را نابود می کند . بسیاری از افراد در برخورد با آسیب ها انعطاف پذیر هستند، در واقع رویدادهای بد روی افراد تاثیر می گذارند اما آن گونه که تصور می کنید بلند مدت و ترسناک نیستند.
برای داشتن بهترین زندگی جسم و روان هر دو اهمیت دارند به سلامت جسمی خودتان و تغذیه روحی تان اهمیت بدهید ورزش منظم و عفتگی ورژیم مناسب به بهداشت جسمی و روانی تان کمک می کند.
تهیه کننده: نرگس رضازاده- مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری 12 بابلسر 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار