با توجه به مشکلات و نا ایمن بودن مسیر های مواصلاتی دهلران انتظار است دادستانی به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود کند چرا که مردم در این شرایط سخت اقتصادی دیگر توان خسارت های مالی را ندارند چه برسد به اینکه خانواده ایی، عزیزی را از دست بدهد .
کد خبر: ۱۱۱۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷ 17 June 2023

با جان و مال مردم بازی نکنید / توان اداره امور را ندارید استعفا کنیدتابناک ایلام ، مجتبی کاور :: روزی نیست که خبر تصادف در مسیر های مواصلاتی شهرستان دهلران بخصوص دهلران به اندیمشک و دهلران به مهران و ورودی های مرگ بار از دو طرف شهر در رسانه ها و فضای مجازی منتشر نشود .

اما گویا مسئولان اجرایی استان و شهرستان دهلران گوششان صدای ضجه زدن برخی خانواده ها که عزیزان خود را از دست داده اند یا برای همیشه به خاطر قطع عضو و... خانه نشین شدند را نمی شنوند !

برابر اعلام رسمی مسئولان پلیس راه استان به دلیل کم عرض بودن و وجود نقاط حادثه خیز بیش از ۲۳ درصد حوادث رانندگی استان در محور‌های دهلران _ مهران و دهلران _ اندیمشک اتفاق می‌افتد .

موضوعی که نباید به سادگی از کنار آن گذشت چرا که نشان از نا کار آمدی مسئولان اجرایی و حتی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دارد هر چند در سال های اخیر در بحث توسعه و تعریض و یا دو بانده کردن این مسیرها اقداماتی صورت گرفته که تا به امروز جان پناهی برای مردم این دیار نبودند چرا که تعریض و تکمیل آنها لاک پشتی است و شاید به عمر چندین نسل هم کفاف نکند!

عدم توجه مسئولان اجرایی بخصوص راهداری به جان و مال مردم از آنجا برای همگان بخصوص رسانه ها مشهود می شود که بیش از یک دهه در مصوبات جلسه شورای ترافیک دهلران بحث اصلاح هندسی میدان های مرگ بار ورودی شهر دهلران از سمت مهران و اندیمشک جاده کمربندی مطرح می شود ولی گویا مطرح کردن اصلاح این میدان ها برای گذراندن عمر مدیریت مدیران است !

متاسفانه ضعف مدیریت در اداره امورات راهداری شهرستان دهلران و عدم تحقق اصلاح میدان های غیر اصولی باعث خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری به مردم شده و مدیران استانی و شهرستانی ذره ای هم احساس مسئولیت نمی کنند !و وعده سرخرمن زیر گذر یا روگذر می دهند که شوخی و حربه ایی برای ادامه مدیریت آنها بیش نیست .

به راستی رواست هر شب و هر روز شهروندان در میدان های مرگ بار ورودی شهر دهلران از سمت مهران و اندیمشک دچار صانحه شوند و کسی هم پاسخگو نباشد ؟

آقای مدیرکل ! علی رغم مصوبات پرتکرار یک دهه شورای ترافیک شهرستان دهلران یک بار برای همیشه این مصوبه را اجرایی کنید تا مردم در این شرایط سخت اقتصادی کمتر دچار خسارت مالی و حتی جانی شوند !

ضعف مدیریت و عدم توجه مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای به مشکلات مسیر های مواصلاتی دهلران باعث نارضایتی مردم شده است به طوری که بسیاری از آنها بر این باور هستند باید چند خانواده دیگر درنقاط حادثه خیز مسیر های مواصلاتی این شهرستان بخصوص جاده نا ایمن دهلران به اندیمشک از دشت عباس تا سپتون دچار صانحه شوند تا شاید مسئولان به وظیفه ذاتی خود عمل کنند !

امروز شاهد آن هستیم که برخی کشاورزان به حریم جاده ای هم رحم نکرده اند و آنها را شخم زده اند که در صورت عدم توجه شاهد جاده خواری در سایه غفلت مسئولان راهداری در شهرستان دهلران بخصوص از سمت دهلران به اندیمشک هستیم .

بدون شک مدیر شدن دارای شاخص ها ی مهمی است واگر احساس می کنید آن شاخص ها لازم را برای اداره امور ندارید اول استغفار؛ بعد استعفا کنید و بیش از این با جان و مال مردم بازی نکنید ومردم را به نظام بد بین نکنید .

با توجه به مشکلات و نا ایمن بودن مسیر های مواصلاتی دهلران انتظار است دادستانی به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود کند چرا که مردم در این شرایط سخت اقتصادی دیگر توان خسارت های مالی را ندارند چه برسد به اینکه خانواده ایی، عزیزی را از دست بدهد .

تصاویر نا ایمن فوق مربوط به محور دهلران به اندیمشک است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار