فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۲ قاچاقچی موادمخدر و توقیف یک دستگاه خودروی تریلر کشنده و کشف بیش از ۲۱ کیلوگرم شیشه در جاده فرارت به شهریار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳ 19 June 2023

به گزارش تابناک تهران، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: برابر اخبار و اطلاعات به دست آمده مشخص شد قاچاقچیان موادمخدر اخیرا قصد دارند با استفاده از یک دستگاه خودروی تریلر کشنده و جاسازی موادمخدر در آن، نسبت به حمل مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه اقدام کنند، لذا بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد قاچاقچیان قصد دارند محموله موادمخدر را در تریلر جاسازی کرده و در پوشش بار تجاری کاشی و سرامیک محموله را به غرب استان تهران انتقال دهند که بر همین اساس تیم‌های عملیاتی پلیس در محورهای مواصلاتی غرب استان تهران فعال شده و در مسیر جاده فرارت به شهریار در عملیاتی ویژه، خودروی تریلر با هماهنگی مقام قضائی، توقیف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در این عملیات ۲ قاچاقچی موادمخدر دستگیر و در بازرسی از داخل کابین تریلر، ۲۱ کیلو و ۳۵۲ گرم مواد روانگردان شیشه کشف شد.

سردار عزیزی افزود: متهمان دستگیر شده به همراه اقلام کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با تشکر از تعامل خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار