یک صعود دیگر از قم رقم خورد؛
بعد از کوچ سیاسیون از قم به تهران حالا نوبت ورزشی ها شد و صبح امروز رئیس هیئت بوکس استان قم توانست تمامی آرا مجمع هیئت تهران را کسب و بر صندلی ریاست هیئت تهران تکیه زند تا محل کار و سکونتش بالاخره یکی شود!
کد خبر: ۱۱۱۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵ 10 July 2023

به گزارش تابناک قم، 29 بهمن سال 98 بود که مجید عباس زاده برای بار دوم بر کرسی ریاست هیئت بوکس قم تکیه زد.

عباس زاده در دوران مدیریتی خود نتوانست آنطور که باید و شاید رضایت قلبی جامعه ورزش پرطرفدار بوکس را در قم کسب کند، مطلبی که برخی ورزشکاران و مربیان قمی آن را بارها اذعان کرده اند و عمده گله مندیشان از عباس زاده عدم حضورش در قم می باشد.

رئیس هیئت بوکس استان قم که حالا باید واژه سابق راهم کنار نامش افزود، امروز پس از 9 سال حضور در بوکس قم قد کشید و توانست 22 رای قطعی را برای تکیه بر کرسی هیئت تهران کسب کند تا زین پس مشت های کوبنده اش در تهران پرتاب شود نه قم.

مجید عباس زاده که بی تعارف رشد خود در بوکس را مدیون قم می باشد و نتوانست رضایت قمی ها را حتی در روزهای اخر حضورش و حتی به صورت نمایشی جلب کند، و هیئت قم را به عنوان ذخیره تا ساعات پایانی نگهداشت، باید دید در تهران چه عملکری خواهد داشت و در این کوچ تابستانی، هیئت قبلی اش چه سهمی و جایگاهی دارد.

با موافقت سانی خانی پیرامون استعفا عباس زاده از هیئت قم حالا تعداد هیئت های بدون رئیس و دارای سرپرست قم رشد کرد و گمان می شود دبیر اسبق، سرپرست این هیئت قرارگیرد و باید دید در نهایت پس از والیبال و کشتی این هیئت پرطرفدار چه زمانی صاحب رئیس خواهد شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار