رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم با حضور در جمع عزاداران هیئت خادم الرضا(ع) قم گفت: از جانب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از عزاداران و مسئولان این هیئت تشکر می کنم و امیدوارم کاری کنیم که جوانان خودشان را برای ظهور آماده کنند.
کد خبر: ۱۱۱۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ 22 July 2023

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی عراقی با حضور در جمع عزاداران حسینی هیئت خادم الرضا(ع) با اشاره به زیبا بودن نام این هیئت گفت: امام رضا(ع) خیلی بر گردن ما حق بزرگی دارد و یکی ازمسائل مهم این است که ایشان نسبت به عزاداری امام حسین(ع) اهمیت می دادند و شعرا، گویندگان، سرایندگان و بویژه جوانان را تشویق می کردند تا به یاد امام حسین باشند و برای ایشان عزاداری و گریه کنند.

وی افزود: همانطور که اسم هیئت خادم الرضا(ع) گویاست، تک تک جوانان ایران باید خودشان را خادم امام رضا(ع) بدانند زیرا ما ایرانیان هرچه داریم از امام رضا است و ما باید این ها را ولی نعمت خود بدانیم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم ادامه داد: باید خدا را شکر کنیم که این نعمت، ایمان و اخلاص را به برکت وجود امام رضا(ع) ما داده و لذا از جانب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از همه عزاداران و مسئولین هیئت تشکر می کنم و امیدوارم کاری بکنند که به برکت این ایام، جوانان خودشان را برای ظهور امام زمان(عج) آماده کنند و طوری زندگی کنند که آّبروی ایشان باشند.

مراسم عزاداری هیئت عزاداری خادم الرضا(ع) قم از اول ماه محرم از سوی هیئت خادم الرضا (ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ظهیری و مداحی سید رضا تحویلدار و حسن عطایی در ورزشگاه شهید حیدریان قم در حال برگزاری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار