آیین باشکوه تشییع پیکر شهید سرهنگ میلاد آزاد داور با حضور مردم و مسئولان برگزار و پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت بر دستان مردم جیرفت تشییع شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ 03 August 2023

به گزارش تابناک کرمان به نقل از تسنیم، آیین باشکوه تشییع پیکر شهید سرهنگ میلاد آزاد داور صبح امروز با حضور مردم و مسئولان برگزار و پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت از چهار راه فرمانداری جیرفت تا انتهای خیابان لر‌ها بر دستان مردم جیرفت تشییع شد؛ پیکر مطهر این شهید بزرگوار بعد از مراسم تشییع در آرامگاه ابدیش واقع در زادگاه او روستای چینه آرام می‌گیرد.

روز سه شنبه ماموران انتظامی شهرستان جیرفت با هماهنگی مراجع قضایی و در اجرای طرح امنیت محله محور، با قاچاقچیان در محور دلفارد به جیرفت درگیر شدند. در این درگیری و بر اثر لغزندگی ناشی از پاشیدن مواد سوختی از سوی قاچاقچیان و سانحه تصادف خودرو، دو تن از ماموران انتظامی شهرستان جیرفت از ناحیه سر و کتف مجروح و به بیمارستان منتقل شدند و شهید "میلاد آزاد داور" در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش تسنیم متهمان دخیل در این درگیری، پس از وقوع حادثه دستگیر شدند؛ یک قاچاقچی دستگیر شده در این زمینه فردی سابقه‌دار است که در قاچاق و برخی جرایم دیگر دارای سابقه است و در اغتشاشات هم یک بار دستگیر شده بود.

لازم به ذکر است شهید سرهنگ میلاد آزاد داور، متولد ۱۳۶۴، متأهل و دارای ۲ پسر ۸ ساله و ۱۰ ساله است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار