فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شهادت گروهبان یکم «سینا آراسته» توسط راننده خودروی شوتی در محور «یاسوج - اصفهان» خبر داد و گفت: این راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی ارجاع شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵ 04 August 2023

 به گزارش تابناک، ایرنا نوشت: سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزییات این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارکنان پاسگاه انتظامی میمند شهرستان دنا، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ سواری شوتی حامل کالای قاچاق مشکوک و پس از دستور ایست، راننده بدون توجه به دستور پلیس و به صورت عمدی با گروهبان یکم «سینا آراسته» به شدت برخورد می کند که این همکار به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

وی افزود: بلافاصله طرح مهار در مبادی ورودی و خروجی استان اجرا و کمتر از یک ساعت خودرو توقیف و راننده خاطی که به کوه‌های اطراف متواری شده بود، شناسایی و دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی دلالت شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد شهادت این مامور وظیفه‌شناس را به خانواده این شهید والا مقام، همرزمان وی و عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفت.

 

تصویری دردناک از لحظه زیر گرفتن مأمور فراجا با خودرو

 

 

در ۲۹ تیرماه امسال هم ۲ نیروی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین انجام وظیفه و برقراری آرامش و امنیت، در جریان درگیری با قاچاقچیان در جاده یاسوج - اصفهان به شهادت رسیدند.

سال‌هاست که خودروهای شوتی با سرعت ۱۲۰ تا ۱۶۰ کیلومتر امنیت جاده‌ای را برای مردم کهگیلویه و بویراحمد به خطر انداخته‌اند و برای کنترل و برخورد با این خودروها در زمینه مبارزه با کالاهای قاچاق، استان نیاز به گلوگاه مشخص و متمرکز در یک نقطه داشت که اکنون این نیاز اساسی در دولت سیزدهم پاسخ داده شد.

این گلوگاه به تازگی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی کلنگ‌زنی شده است تا سدی در برابر خودروهای شوتی، قاچاق انسان و کالا خواهد بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار