وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حمایت‌های لازم برای راه‌اندازی اورژانس هوایی در شرق استان کرمان و شهرستان بم انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵ 18 August 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از خبرگزاری فارس، بهرام عین‌اللهی عصر امروز در جمع مردم شهرستان بم، اظهار داشت: بازدیدی از بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم داشتیم و پس از آن بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی پاستور این شهر را هم مورد بازدید قرار دادیم.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه بیمارستان پاستور بم از نظر بهره‌وری در کشور بالاست، گفت: از آزمایشگاه، اورژنس، سی‌سی‌یو و اتاق عمل بازدید کردیم.

وی از راه‌اندازی دومین دستگاه ام‌آر‌آی در بم خبر داد و ابراز داشت: این دو دستگاه می‌توانند نیاز مردم بم را تامین کنند.

وزیر بهداشت به بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم پرداخت و با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: در سفر استانی رییس‌جمهور، برای این پروژه ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار گذاشته شد که پیگیر جذب آن هستیم.

وی به کلینیک ناباروری سطح دو در بم اشاره داشت و با تاکید بر اینکه این مجموعه خیرساز است، گفت: حضور و مشارکت خیران باعث افتخار ما است.

عین‌اللهی بیان کرد: از ساختمان الحاقی بخش سی‌سی‌یو، اورژانش و ساختمان آموزشی بازدید کردیم.

وی از راه‌اندازی اتاق عمل در بیمارستان نرماشیر سخن به میان آورد و تصریح کرد: دومین دستگاه سی‌تی بیمارستان پاستور هم راه‌اندازی شد.

وزیر بهداشت ابراز داشت: در دو ماه اینده شاهد مرکز تحقیقات بیماری واگیر در شهرستان بم خواهیم بود.

وزیر بهداشت از صفر شدن هزینه‌های درمان در سه دهک سخن به میان آورد و تاکید کرد: اعلام کردیم دهک‌های اول، دوم و سوم کلیه خدمات درمانی خود را به صورت رایگان انجام دهند، این مطلب را در شهرستان بم هم اعلام می‌کنم.

وی از راه‌اندازی اورژانس هوایی در بم خبر داد و گفت: از راه‌اندازی اورژانس هوایی در شرق استان کرمان و شهرستان بم حمایت می‌کنیم.

برچسب ها: اورژانس هوایی ، بم ، کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار