مربی تیم ملی جوجیتسو گفت: 2 ورزشکار چهارمحال و بختیاری، محمدمهدی پیرمحمدی در رده سنی زیر ۱۸ سال و حمزه کیانی در رده سنی زیر ۱۶ سال در مسابقات جهانی جوجیتسو به میزبانی آستانه قزاقستان به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۱۱۲۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ 19 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، امیر علیخانی گفت: ورزشکاران رشته جوجیتسو چهارمحال و بختیاری امشب به مسابقات جهانی جوجیتسو زیر ۲۱ سال اعزام می‌شوند.

مربی تیم ملی جوجیتسو اظهار کرد: مسابقات جهانی جوجیتسو از ۲۹ مردادماه تا ۶ شهریورماه به میزبانی آستانه قزاقستان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۲ ورزشکار استان، محمدمهدی پیرمحمدی در رده سنی زیر ۱۸ سال و حمزه کیانی در رده سنی زیر ۱۶ سال در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

علیخانی خاطرنشان کرد: این مسابقات جهانی از رنکینگ‌های جهانی جوجیتسو است و رنکینگ‌های اول تا هشتم به المپیک دانش‌آموزی دعوت می‌شوند.

وی یادآور شد: انجمن بین‌المللی بازی‌های جهانی (IWGA) نمایندگی جوجیتسو حرفه‌ای در سراسر جهان را بر عهده دارد. JJIF در حال حاضر تنها سازمان جوجیتسو است که توسط GAISF و IWGA شناخته شده‌است. جوجیتسو تحت قوانین JJIF بخشی از بازی‌های جهانی و المپیک هنر‌های رزمی بازی‌های جهانی و المپیک هنر‌های رزمی جهان است.

گفتنی است امیر علیخانی ورزشکار اهل استان چهارمحال و بختیاری و از قهرمانان جهانی جوجیتسو است که به عنوان مربی تیم ملی در مسابقات جهانی قزاقستان حضور دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار