کد خبر: ۱۱۲۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲ 22 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 31/05/1402 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------

باند سارقان به عنف در بابلسر متلاشی شد 

سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی بابلسر از دستگیری بانده 4 نفره سارقان به عنف در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"سید جعفر افضلی"در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت به عنف از عابران این شهرستان با استفاده از سلاح سرد توسط راکبان 2 دستگاه موتوسورسیکلت، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران پلیس آگاهی بابلسر متهمان را شناسایی و در اقدامی عملیاتی آنان را دستگیر کردند .

وی از دستگیری 4 سارق به عنف در این عملیات خبر داد و افزود: در بازرسی از این افراد  3 قبضه قمه و یک قبضه چاقو به همراه مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی بابلسر با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، اظهار داشت: خط قرمز پلیس برقراری امنیت و آسایش برای شهروندان بوده و در این راه با جدیت و قاطعیت با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد شد.

------------------------------------------

دستبند پليس بر دستان سارقان منزل و معابرعمومی در بهشهر 

سرهنگ ابوالقاسم ابراهیمی جانشین انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 8 حرفه ای با 11 فقره سرقت منزل و معابر در طرح ارتقاء امنیت عمومی آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ابوالقاسم ابراهیمی " در بیان این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل و معابر ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: با تلاش های بي وقفه ماموران و اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ، 8 سارق شناسایی و با اجرای طرح اراتقاء امنیت اجتماعی در اقدامی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

جانشین انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: متهمان در اظهارات خود به 11 فقره سرقت منزل و معابر اعتراف كردند كه در اين رابطه پرونده تشكيل و به مرجع قضايي معرفي شدند.

سرهنگ ابراهیمی از شهروندان خواست: هشدارها و آموزش هاي پليس را جدي گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعاً از طریق تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.

------------------------------------------

پایان جولان سارق اماکن خصوصی در گلوگاه 

سرهنگ محمود کلوانی در عملیات مأموران انتظامی شهرستان گلوگاه سارق اماکن خصوصی دستگیر و به 8 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمود کلوانی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند ‏فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان ، موضوع ‏در دستورکار مأموران  قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پس از انجام اقدامات سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع  قضائی در ‏یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.‏

سرهنگ کلوانی تصریح کرد: این سارق سابقه دار در تحقیقات تکمیلی پلیس به 8 فقره سرقت از اماکن خصوصی این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحويل مراجع ‏قضائي شد، از شهروندان خواست: توصیه های پلیس را در جهت پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در ‏صورت مشاهده و یا اطلاع از هر گونه موارد مشکوک، مراتب را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.‏

------------------------------------------

دستگیری سارق و کشف خودروی سرقتی در "ساری" 

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق و کشف خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سواری پراید سرقتی در سطح حوزه استحفاظی ، شناسایی و توقیف خودروی مورد نظر در دستور کار ماموران کلانتری12 قرار گرفت.

وی افزود: با اقدام عملیاتی از سوی ماموران خودروی مورد نظر متوقف و راننده آن که  با مشاهده ماموران  پلیس اقدام به فرار کرده بود دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ حسن زاده در پایان از رانندگان وسایل نقلیه خواست: ضمن رعایت هشدار های انتظامی از پارک خودرو در مکان های تاریک و کوچه های خلوت تا جای ممکن خودداری کنند.

------------------------------------------

دستگیری سارق و کشف خودروی سرقتی در "ساری" 

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق و کشف خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در

مهدوی روابط عمومی خبرگزاری کشور خ زارعی نکا:
تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سواری پراید سرقتی در سطح حوزه استحفاظی ، شناسایی و توقیف خودروی مورد نظر در دستور کار ماموران کلانتری12 قرار گرفت.

وی افزود: با اقدام عملیاتی از سوی ماموران خودروی مورد نظر متوقف و راننده آن که  با مشاهده ماموران  پلیس اقدام به فرار کرده بود دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ حسن زاده در پایان از رانندگان وسایل نقلیه خواست: ضمن رعایت هشدار های انتظامی از پارک خودرو در مکان های تاریک و کوچه های خلوت تا جای ممکن خودداری کنند.

------------------------------------------

کشف 8 فقره سرقت در محمودآباد 

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محموداباد از دستگیری 2 سارق منزل و سیم برق با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمودحسین زاده" با اعلام این خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از منازل و سیم برق  در سطح شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه، ماموران پلیس آگاهی و کلانتری مرکزی این شهرستان موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ حسین زاده، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

حسین زاده از کشف اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 8 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

وی از تحویل اموال سرقتی به مالباختگان در ادامه رسیدگی به پرونده متهمان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی محموداباد در خاتمه با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

------------------------------------------

راه های کاهش استرس قرار گرفتن در جمع 

استرس و خجالت در جمع قرار گرفتن برای بسیاری از افراد رایج است ، اما شما می توانید با تمرین های مناسب و ایجاد تغییرات کوچک در رفتارتان ،این مشکل را کاهش دهید... . 

من خجالتی هستم وقتی در جمع قرار می گیرم نمی توانم خوب صحبت کنم استرس دارم .

استرس و خجالت در جمع قرار گرفتن برای بسیاری از افراد رایج است ، اما شما می توانید با تمرین های مناسب و ایجاد تغییرات کوچک در رفتارتان ،این مشکل را کاهش دهید .

در زیر تعدادی راهکار برای کاهش استرس در جمع را برای شما  بیان میشود.

قبل از ورود به جمع برای خود زمان کافی برای آماده شدن در نظر بگیریداین شامل پوشش مناسب و برخی کارهای روزمره مانند تمیز کردند دندان ها و غیره است به این ترتیب ،احتمال ایجاد استرس ناشی از نگرانی در باره ظاهر خود را کاهش می دهید.

تمرین صحبت گردن در جمع: این یک مهارت است که با تمرین بهبود می یابد؛ با شرکت در گروه های کوچک ، مانند دوستان نزدیک یا خانواده و سپس به تدریج به جمع های بزرگ تر مثل کلاس های درسی یا باشگاه بپیوندید. همچنین با خودتان حرف بزنید و تمرین کنید موضوعاتی را که در جمع بحث می شوند را پیش بینی و به آنها عمق ببخشید.

اطمینان از خودتان:به خودتان اطمینان داشته باشید و به خودتان بیشتر اعتماد کنید، درک کنید که هیچ کس کامل نیست و همه ما در یادگیری هستیم . بدانید که نظرات و تعریف دیگران از شما صرفا نظر شخصی آنهاست و نباید بر رفتار و اعتماد به نفس شما تاثیر داشته باشد.

تمرکز بر محتوا: در هنگام شرکت در گفت و گو ها و جمع ها ، تمرکز خود را بر محتوای صحبت ها و دیگران قرار دهید. با گوش دادن فعالانه به حرف های دیگران و مشارکت در بحث ها ، تمرکز از خودتان برداشته می شود و استرس کاهش می یابد.

تمرین تنفس عمیق: هنگامی که احساس استرس می کنید به تنفس عمیق توجه کنید این تکنیک کمک می کند تا آرامش داشته باشید و استرس را کاهش دهید.

محافظت از خود: اگر در جمعی قرار دارید که باعث ایجاد استرس زیادی برای شما می شود به خود اجازه دهید که برخی از این جمع ها را از دست دهید محیط هایی را انتخاب کنید که باعث آرامش و راحتی شما باشند.

می توانید از مشاور و روانشناس کمک بگیرید و تکنیک های مانند درمان شناختی – رفتاری (CBT)و تمرین نقش بازی می توانند به شما کمک کنند تا با خجالت و استرس در جمع مقابله کنید.

.مهمترین نکته این است که تغییراتی که می خواهید در خود ایجاد کنید، نیازمند زمان هستند، پیشرفت کم کم صورت می گیرد پس صبور باشید و به خودتان اعتماد کنید.

تهیه کننده: کارمند نرگس رضازاده کارشناس ارشد روانشناسی- مش 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار