معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در هفته دولت ۹۵۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری و تکمیل، در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود این در حالی است که در سال گذشته این طرح‌ها در مجموع ۴۰۵ مورد بوده است.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ 25 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، علی حیدری عصر امروز در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی، با همکاری دستگاه‌های استانی، زمینی در فاصله ۲ هزار و ۷۰۰ متری از مرز عراق برای خدمت‌رسانی به زوار آماده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دفتر امور روستایی در سال ۱۴۰۱، ۲ برابر سال ۱۴۰۱ اعتبارات جذب کرده و در سه ماهه ابتدایی امسال نیز اعتباراتی برابر با کل اعتبارات سال ۱۴۰۰ داشته است.

وی با اشاره به تخصیص ۵ میلیارد تومان از اعتبارات ماده ۱۷ به استان، افزود: بیمه ساختمان‌های روستایی و عشایری عملیاتی شده است.

حیدری با بیان اینکه سهمیه قیر ۱۴۰۱ به صورت کامل برای بهبود جاده‌ها استفاده شد، تصریح کرد: با تامین ۷۵ درصد زمین‌های مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن، رتبه دوم در سطح کشور را کسب کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: در هفته دولت ۹۵۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری و تکمیل، در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود این در حالی است که طرح‌های هفته دولت در سال گذشته ۴۰۵ مورد بوده است.

حیدری خاطرنشان کرد: ۲۲۰ پروژه کلنگ‌زنی با اعتبار ۵۴ هزار و ۴۴۸ میلیارد تومان است و ۷۳۳ طرح افتتاحی با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر اساس آخرین ارزیابی وزارت کشور در خصوص طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی، چهارمحال و بختیاری توانسته رتبه دوم را از نظر تعداد طرح‌های افتتاحی با در نظر گرفتن جمعیت، به خود اختصاص دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار