مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: روز کارمند زمینه‌ساز اعتلای مدیریت در نظام اداری و ارتقای منزلت اجتماعی کارکنان دولت است.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱ 26 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، علی حسین‌پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با صدور پیامی، روز کارمند را به همکاران اداره کل امور مالیاتی استان تبریک گفت و تصریح کرد: هفته دولت یادآور یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است که الگو‌های جاودانه خدمت صادقانه به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

در ادامه می‌خوانیم: سومین روز از هفته دولت، روز تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. گرامیداشت روز کارمند زمینه‌ساز اعتلای مدیریت در نظام اداری و ارتقای منزلت اجتماعی کارکنان دولت خواهد بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تأکید کرد: اینجانب با گرامیداشت یاد شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر، روز کارمند را به شما همکاران گرامی تبریک عرض کرده، توفیق روزافزون همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواستارم و امید آن دارم که با همدلی و خرد جمعی و تعاملات بیش از پیش در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و الگوگیری از شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر در خدمت به ملت عزیز، در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) موفق و مؤید باشید.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار