مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از افتتاح ۱۵ پروژه در حوزه راه در هفته دولت خبر داد و گفت: در حوزه مسکن نیز ۷۰۸ واحد مسکونی به متقاضیان در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن و مسکن مهر واگذار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲ 27 August 2023

مسعود بیات منش با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: در حوزه راه ۱۵ پروژه به طول ۲۶.۵ کیلومتر و اعتبار ۶۶۲ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشترین پروژه‌های راه اجرا شده در محور اهواز – چذابه قرار دارند، افزود: همچنین چهارخطه شدن بخشی از محور اهواز - مسجدسلیمان، محور دزفول – محمدبن جعفر و جاده خروجی هفتکل تا سه راهی مسجدسلیمان از دیگر طرح‌های مهم راه قابل بهره‌برداری در هفته دولت هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در حوزه مسکن نیز ۷۰۸ واحد مسکونی به متقاضیان در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن و مسکن مهر واگذار خواهد شد؛ میزان تسهیلات این واحدها حدود ۳۵.۵ میلیارد تومان بوده است.

بیات منش ادامه داد: پروژه‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن قابل افتتاح، در شهرهای امیدیه، اهواز، آبادان، بندر ماهشهر، رامشیر، سوسنگرد، شوشتر، مسجدسلیمان، هندیجان، شوش و سالند هستند.

وی عنوان کرد: تعداد سایت‌های آماده‌سازی شده مسکن مهر که در هفته دولت افتتاح خواهند شد، ۵ سایت مسکن است.

بیات منش خاطرنشان کرد: انجام عملیات آسفالت به مساحت ۶۲ هزار متر مربع از دیگر طرح‌هایی است که به مناسب هفته دولت در استان خوزستان اجرایی شده و افتتاح می‌شود. پیاده‌رو سازی در مساحت ۱۹هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتبار بیش از ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.

منبع/ایسنا

برچسب ها: مسکن ، هفته دولت ، خوزتسان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار