کد خبر: ۱۱۲۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ 28 August 2023

باشگاه نساجی مازندران از معاون ورزشی سابق خود شکایت کرد.

 فارس، میثم بائو، معاون ورزشی سابق باشگاه نساجی پس از دیدار این تیم در هفته اول لیگ برتر این فصل مقابل پیکان، در اعتراض به قیمت 100 هزار تومانی بلیت ورزشگاه وطنی و برخی سیاست‌های حاکم در این باشگاه، استوری‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ علیه مدیران نساجی منتشر کرد. پس از این اتفاق، باشگاه نساجی از بائو به پلیس فتا به دلیل نشر اکاذیب شکایت کرده است.

بائو در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد این موضوع اظهار داشت: متأسفانه حق و حقیقت گفتن به مذاق مدیران نساجی و رضا حدادیان خوش نمی‌آید. من بومی شهر قائم‌شهر هستم و باید از حقانیت فوتبال شهر خودم دفاع کنم. 7-6 سال است این تیم یا در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد یا برای نیفتادن تلاش می‌کند و در نهایت روز آخر موفق به بقا در لیگ می‌شود. این حق را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای خود قائل هستم که از لحاظ فنی و مدیریتی انتقاداتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به نساجی وارد کنم. آقایان هر کاری کردند، کسی حرف نزد، اما اکنون اظهارات من به مذاق آنها خوش نیامده است.

وی افزود: استوری من نیز در مورد بلیت‌فروشی دیدارهای نساجی بود. گفتم وقتی این تیم چرخه مالی در قائم شهر ندارد و این چرخه در تهران و ساری است، نباید بلیت 100 هزار تومانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مردم کارگر قائم‌شهر تحمیل کنند. انتقاد بعدی من این بود که این تیم 7 سال است در شهر ما تمرین نمی‌کند و در این مدت یک جوان بومی مثل خودم، علی علیپور، مرحوم مهرداد اولادی و خیلی از فوتبالیست‌های دیگر از روزی که این آقایان آمدند، از نساجی به فوتبال کشور معرفی نشدند. هیچ پیشرفتی در فوتبال شهر نمی‌بینیم، زیرا تیم از قائم‌شهر دور است.

معاون ورزشی سابق باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: از این موضوع فقط خود تیم ضرر می‌کند. هوا در قائم‌شهر شرجی است و یک تا دو جلسه تمرین در این شهر کمکی به نساجی نمی‌کند. پس از بازی با پیکان این استوری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ منتشر کردم، در شرایطی که همه دیدند نفس بازیکنان تیم در نیمه اول بالا نمی‌آمد، اما پیکان که دو روز زودتر از تیم ما وارد قائم‌شهر شده بود، راحت‌تر بازی می‌کرد. از نظر من تیم فعلی هویتی در قائم‌شهر ندارد.

بائو ادامه داد: بحث اصلی من با شخص رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی است. او تصمیم‌گیرنده اول و آخر در تیم است و وقتی در نساجی کار می‌کردم، از نزدیک این مسائل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاهد بودم. اگر هم از وی در گذشته تعریف کردم، به این دلیل بود که مانند مردم عادی می‌گفتم دَمَش گرم، پول هزینه می‌کند. اما سال گذشته خودم از نزدیک خیلی از مسائل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان معاون باشگاه دیدم و طاقت نیاوردم. می‌خواستم در زمان بازی‌ها صحبت کنم، اما متأسفانه این تیم 18 هفته نتیجه نگرفت و اگر حرفی می‌زدم، تمام این نتایج ضعیف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گردن من می‌انداختند. به همین خاطر سکوت کردم. الان نیز فوتبالی حرف می‌زنم، اما آقایان این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشر اکاذیب دانسته و از من به پلیس فتا شکایت کردند. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار