کد خبر: ۱۱۲۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰ 06 September 2023

به گزارش تابناک مازندران از اعتماد؛ این زن حتی دو سال پیش با شکایت خانواده یکی از قربانیانش به اتهام قتل دستگیر می‌شود، اما ماموران که سرنخی از او پیدا نمی‌کنند این زن را تبرئه و آزاد می‌کنند. تا اینکه دو هفته پیش در محمودآباد مرگ مشکوک مردی ۸۲ ساله به پلیس گزارش و پرونده‌ای مبنی بر این موضوع تشکیل می‌شود.

او به عنوان فرد مظنون بازداشت و مورد بازپرسی قرار می‌گیرد. قاتل در اعترافات خود اظهار می‌کند که با حل کردن تعداد زیادی «قرص فشار خون و دیابت» در ظرف آب قربانی، موجب بی‌حال شدن مقتول شده و درنهایت او را خفه کرده است. 

در میان طعمه‌های این زن، مردی ۸۲ ساله اهل بابل توانست از چنگ او فرار کند.

«اعتماد» در گفتگو با یک منبع آگاه از شب حادثه و چگونگی فرار این مرد پرده برداشته است. همچنین «اعتماد» براساس پیگیری‌ها و مصاحبه‌های مکرر با افراد مرتبط با پرونده فرضیه‌ای را در نظر گرفته مبنی بر آنکه قاتل همدست دارد و همدست او شاید فردی از آشنایان قاتل باشد.

این زن که پس از مهین قدیری، دومین قاتل سریالی زن در تاریخ ایران است در میان رسانه‌ها «بیوه سیاه» لقب گرفته. بیوه سیاه عنوانی است که برای عنکبوت مونث به کار می‌رود. این نوع عنکبوت پس از باردار شدن، شریک مذکر خود را که طعمه می‌پندارد، می‌کشد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار