رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برخی از احکام موجود در طرح نمای شهری سلبی است، گفت: اجرای این طرح از ساختمان‌های عمومی و همچنین ساختمان‌های چهار طبقه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ 12 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، مهدی طالب، عضو شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه علنی و رسمی شورا، به بازگشایی معابر شهری اشاره و اظهار کرد: این بازگشایی‌ها تاثیر قابل توجهی در ترافیک شهری خواهد داشت.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر عملکرد خوب شهرداری در تملک و بازگشایی‌ها افزود: برای حل کلی این مسئله کمیته‌ای تشکیل شده است.

وی به افسار گسیختگی موجود در نمای شهری اشاره کرد و گفت: برخی از نما‌ها با فرهنگ، مذهبی و حتی امور فنی هم مغایرت دارد.

طالب با تاکید بر اینکه مشاور طرح نما و منظر شهری طرح مد نظر را آماده کرده و نظرات انبوه‌سازان هم در طرح لحاظ شده است، ادامه داد: اجرای این طرح ابلاغ شده است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برخی از احکام موجود در طرح نمای شهری سلبی است، افزود: اجرای این طرح از ساختمان‌های عمومی و همچنین ساختمان‌های چهار طبقه آغاز می‌شود.

جلسه امروز شورا مصوبات متعدد داشت، ولی یکی از مواردی که در این جلسه بررسی و تا حدودی به جنجال کشیده و در نهایت هم تصویب نشد، نامه آمده از کمیسیون فرهنگی برای تقدیر از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی با مبالغ ۱۰۰، ۷۵ و ۵۰ میلیون تومان در پی نامه مدیرکل ورزش و جوانان بود که قرار شد شهرداری به صورت لایحه به صحن ارائه کند.
منبع/فارس

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار