شهردار مهران؛
شهردار مهران بیان داشت : یک هزار تن زباله و پسماند از داخل شهر مهران و پارکنیگ بزرگ اربعین جمع آوری شده است که ۸۰ درصد آن پسماند‌های قابل بازیافت و ۲۰ درصد آن را زباله‌های دورریز تشکیل داده است.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 14 September 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ جلال محمدی افزود : پاکسازی و شست و شوی محدوده پل زائر، پایانه مرزی شهید سلیمانی و پایانه مسافربری برکت، بر عهده راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با استفاده از ادوات و ماشین آلات شهرداری مهران است که نظافت پارکینگ بزرگ اربعین نیز به طور کامل به پایان رسید. 

وی گفت : باتوجه به اینکه نیروی انسانی شهرداری مهران جوابگوی حجم نظافت شهر مهران نبود، از ۲۵ نفر کارگر روزمزد برای نظافت و پاکسازی شهر استفاده شد. 

محمدی ادامه داد : پاکسازی معابر، کوچه‌ها و جداول تمام مناطق شهر مهران از زباله و پسماند تا فردا تمام می‌شود و هم اکنون بخش عمده‌ای از شهر پاکسازی شده است. 

 شهردار مهران افزود : شهرداری استان‌های مازندران، مرکزی، البرز، شهرداری منطقه ۲،منطقه ۵ و منطقه ۱۱ تهران با شهرداری مهران در مدت حضور زائران نسبت به پاکسازی و نظافت شهر مهران و پارکینگ اربعین همکاری داشتند. 

وی مطرح کرد :  شست و شوی معابر و جداول و سایت‌های موقت جمع آوری زباله مهران نیز با استفاده از تانکر‌های آبی که از طرف شهرداری‌های آسمان آباد، دهلران و دره شهر به کمک شهرداری مهران آمده اند انجام می‌شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار