مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۲ هزار بسته نوشت افزار ضروری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال توسط خیریه شهدای شمخانی تهیه شده و توزیع آنها از امروز در سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) در بین دانش‌آموزان نیازمند استان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹ 14 September 2023

جمال شیبه روز پنجشنبه در آیین آغاز توزیع نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند خوزستان بیان کرد: استفاده از ظرفیت موسسه‌های خیریه و مراکز نیکوکاری معتبر برای حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید بسیار ضروری است تا از ترک تحصیل این دانش آموزان جلوگیری شود.
وی خواستار یاری رساندن خیران برای کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند افزود: این اقدام بزرگ همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر و شهادت امام هشتم (ع) و با نام امام حسین (ع) انجام شده است.

شیبه با اشاره به برگزاری پویش شور عاطفه‌ها به منظور تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند استان بیان کرد: پرداخت کمک‌ هزینه تحصیلی و تأمین نوشت افزار دانش آموزان نیازمند از اهداف برگزاری این پویش است.
مدیرکل کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه دانش‌آموزان نیازمند با وجود توانایی و استعداد به علت مشکلات مالی توانایی خرید تجهیزات و نوشت افزار را ندارند، بیان کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان علاوه‌ بر رفع بخشی از نیازهای اقتصادی آن‌ها گامی در راستای توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

وی افزود: خیران و مردم نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ و کد آسان پرداخت #۰۶۱*۸۸۷۷*برای مشارکت در تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان واریز کنند.

۴۵ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان از کمک هزینه‌های تحصیلی بهره‌مند هستند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار