مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از توزیع بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی، سرمایشی و اداری بین مدارس استان در یک سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ 17 September 2023

محمد سعیدی‌پور در همایش سراسری مدیران مدارس کشور که امروز (۲۶ شهریورماه) به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در جمع مدیران مدارس خوزستان در تالار فردوسی اهواز اظهار کرد: اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان همواره در کنار آموزش و پرورش است و همیشه حضور داشته است. همه از نوسازی مدارس انتظار دارند و ما نیز برای بالا بردن جایگاه آموزش و پرورش تمام تلاش خود را می‌کنیم.

وی با اشاره به نقش مهم خیرین آموزشی، افزود: بسیاری از بحران‌ها را با کمک خیرین پشت سر گذاشتیم و امروز نیز در آستانه بازگشایی مدارس، ۱۳۹ مدرسه با مجموع ۵۲۳ کلاس درس امروز به صورت همزمان در سطح استان خوزستان افتتاح شدند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: سال گذشته بیش از ۸۵۰ کلاس درس معادل کار انجام‌شده سه سال قبل تحویل داده شد. بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی، سرمایشی و اداری نیز در یک سال گذشته بین مدارس خوزستان توزیع شد.

سعیدی‌پور با اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عنوان کرد: تمام پروژه‌های راکد و باقی‌مانده از دولت‌های قبلی و بیش از ۸۰ مدرسه در نواحی محروم کارون، حمیدیه، باوی، باغملک، لالی، رامهرمز، هفتکل و... تحویل داده شده‌اند.

وی یادآور شد: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در دور دوم سفر ریاست جمهوری برای نوسازی مدارس استان خوزستان مصوب شده است. امسال سال جهاد است، نهضت مدرسه‌سازی با قوت ادامه دارد و خبرهای خوبی در راه است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار