مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به جدول برنامه ریزی کاهش مصرف برق صنایع بزرگ در تابستان امسال گفت: طبق مستندات، شاهد رشد ۲۲.۶ درصدی مصرف خارج از ساعت پیک صنایع در تابستان امسال بودیم که حدود ۹۸ میلیون کیلو وات ساعت رشد را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۲۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ 18 September 2023

عبدالحمید عباس شیاری با بیان اینکه صنایع بزرگ فقط یک روز در هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ طرح کاهش مصرف را اجرا می‌کردند، اظهار کرد: سهمیه ابلاغ شده در روز برای مدیریت بهینه مصرف برق صنایع ۵۰ مگاوات در نظرگرفته شده بود که با اقدامات و برنامه ریزی‌های انجام شده شاهد تحقق ۱۱۱ درصدی آن بودیم.

وی با بیان اینکه تابستان امسال صنایع همکاری و صرفه جویی مناسبی در راستای پایداری شبکه و تامین برق شهروندان داشتند، ادامه داد: افزایش مصرف و کاهش تولید طی ۲ سال گذشته باعث شد تا برنامه ریزی‌های مختلفی از طرف وزارت نیرو برای کنترل بار شبکه و مدیریت مصرف برق در کشور اجرا شود.

شیاری با بیان اینکه امسال ۱۴۰ برنامه برای گذر از پیک بار تابستان در راستای رفاه و آسایش عمومی به تمام شرکت‌ها ابلاغ شد، گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی در تابستان امسال مقرر شد صنایع ضمن اجرای طرح‌های تشویقی درخصوص تعمیرات و تعطیلات در فصل گرم، فعالیت خود را در ساعت ۲۳ تا ۱۱ صبح بدون محدودیت انجام دهند.

وی افزود: تابستان امسال در راستای کنترل بار شبکه و مصرف، تعداد چهار هزارو ۴۴۵ پیامک برای تمامی صنایع استان ارسال شده است.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیش از ۶۲۰ هزار اشتراک فعال دارد که شهرهای اهواز، حمیدیه، کارون، باوی و حمیدیه تحت پوشش آن هستند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار