مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی از حضور ۲۴ تولیدکننده خراسان‌شمالی در نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایری تهران خبرداد.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 04 October 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، امین کلاته، مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستایی و عشایری با حضور ۲۴ نفر از تولیدکنندگان برتر روستایی و عشایری از خراسان شمالی برگزار شد.

وی گفت: نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستایی و عشایری از امروز ۱۲ مهرماه تا ۱۸ ماه جاری در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان شمالی افزود: در این نمایشگاه، تولیدکنندگان برتر روستایی و عشایری با حدود ۱۲۰۰ غرفه به عرضه محصولات خود خواهند پرداخت.

وی اظهارداشت: از خراسان شمالی نیز تولیدکنندگان روستایی و عشایری در ۲۳ غرفه و یک سیاه چادر در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه این رویداد با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی قابل عرضه روستایی و عشایری برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه به دنبال آشنایی بیشتر مردم با فرهنگ و تولیدات روستایی است و محصولات روستایی و عشایری و سبک زندگی آن‌ها را به نمایش می‌گذارد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار