معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: قم، پایین‌ترین نرخ تورم را در کشور داراست.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸ 07 October 2023

به گزارش تابناک قم، مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تعزیرات حکومتی استان در اداره کل دادگستری برگزار شد.

در این مراسم با تقدیر از خدمات ۱۳ ساله مهدی ریاضی، تقی حسام به عنوان سرپرست جدید تعزیرات حکومتی استان قم معرفی شد. حسام پیش از این مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گلستان بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در این مراسم با بیان اینکه قم، پایین‌ترین نرخ تورم را در کشور دارد گفت: مهار تورم باید هدف همه دستگاه‌ها و نهاد‌های استان به ویژه دستگاه‌های نظارتی باشد.

احمد حاجی‌زاده با اشاره به تلاش دشمن در جنگ ترکیبی به ویژه در حوزه اقتصادی افزود: راهکار مقابله با توطئه اقتصادی دشمن، نظارت مستمر، جامع و دائم است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت سازمان تعزیرات حکومتی کشور هم شبکه توزیع را ناکارآمد دانست و بر لزوم استفاده از فناوری‌های جدید با هدف حذف دست دلالان تاکید کرد و افزود: وقتی شبکه توزیع سنتی باشد، فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده افزایش می‌یابد و این امر فقط موجب رونق درآمد سودجویان و دلالان می‌شود.

احمد جعفری نسب عدم اجرای ضوابط قیمت گذاری به عنوان یک قانون را آسیب جدی دیگر در عرصه بازار دانست و گفت: این هرج و مرج حاصل سیاست‌های غلط و غرب گرایانه در سال ۱۳۹۶ بود که با منحل شدن سازمان نظارت بر قیمت و توزیع کالا به وجود آمد.

وی عدم اجرای ضوابط قیمت گذاری به عنوان یک قانون را تخلف عنوان و تاکید کرد: با متخلفین برخورد جدی خواهد شد.

رئیس دادگستری استان هم در این جلسه با اشاره به شرایط خاص و زائر پذیر بودن استان قم، وظیفه خدمت رسانی به این شهر را متفاوت‌تر از دیگر شهر‌ها بیان کرد و افزود: دستگاه قضایی با هدف خدمت به مردم با تمام توان، پشتیبان مجموعه تعزیرات حکومتی است.

حجت الاسلام علی مظفری گفت: مردم امروز در شرایط خاص و سخت اقتصادی انتظار برخورد جدی و متناسب با متخلفان را دارند.

تقی حسام سرپرست جدید اداره کل تعزیرات حکومتی استان هم تحقق برنامه‌های ابلاغی، مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز و برخورد قاطع با متخلفان را از اولویت‌های کاری خود بیان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار