در آخرین اطلاعیه منتشر شده از نماد توسن در کدال اعلام شد؛
بر اساس گزارش کدال، شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد «توسن» از افزایش درآمد شناسایی شده ناشی از خدمات پشتیبانی و فروش قابل ارائه به مشتریان در شهریورماه نسبت به مرداد ماه خبر می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۳۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵ 10 October 2023

شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد «توسن» در بورس، در آخرین گزارش فعالیت عملکرد ماهانه منتشر شده در کدال مربوط به شهریورماه، درآمد یک ماه مذکور را بیش از ۷۴ میلیارد تومان اعلام می‌کند که نسبت به مرداد ماه این افزایش از رشد ۱۰ درصدی برخوردار بوده است.

نماد «توسن» از افزایش فروش نرم افزار در مردادماه در گزارش منتشر شده خبر می‌دهد که این افزایش در دوره یکماهه شهریور بیش از ۳۱ میلیارد تومان بود که نسبت به مرداد ماه ۴۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

قابل ذکر است که درآمد ناشی از خدمات پشتیبانی این نماد بورسی در شهریورماه بر اساس گزارش کدال ۴۳ میلیارد تومان بوده است.

گفتنی است که نماد توسن در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ درآمدی معادل ۵۳۸ میلیارد تومان شناسایی کرده است درحالیکه این درآمد در دوره مشابه سال قبل ۳۱۶ میلیارد تومان بوده و این نشان دهنده رشد درآمدی ۷۰ درصدی از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه ۱۴۰۲ دارد.

شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد بورسی «توسن» و با سرمایه ثبت شده ۳۰۰ میلیارد تومان و پذیرش شده در فرابورس ایران، شرکتی دانش بنیان با هدف ایجاد یک بستر مستقل و بومی برای ارائه راهکار‌های نوین فناوری اطلاعات در زمینه‌هایی مانند بانکداری و دولت الکترونیک تاسیس شده است.

شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین

این شرکت به عنوان صادرکننده نمونه در بخش فناوری بوده است.

شرکت توسن در افق زمانی ۵ ساله آینده خود قرار است درجمع چهارده شرکت برتر ارائه دهنده سرویس‌های بانکداری در جهان و همچنین برترین ارائه دهنده راهکار‌های بانکداری اسلامی در دنیا شود.

فروش و درآمد شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین «توسن» در شهریور

رشد درآمد نماد توسن در دوره یکماهه شهریور سالجاری منبع/ نبض فناوری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار