مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: با اجرای طرح ملی پاداش صرفه جویی در مصرف برق تا پایان شهریورماه ۱۴۰۲ تعداد ۴۸۷ هزار و ۳۸۰ مشترک در کلانشهر اهواز مشمول دریافت قبض برق رایگان و پاداش صرفه جویی شدند.
کد خبر: ۱۱۳۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 17 October 2023

عبدالحمید عباس شیاری با اشاره به اقدامات گسترده تبلیغاتی در بخش های مختلف رسانه های جمعی، اظهار کرد: با همراهی و همکاری شهروندان در تابستان امسال، کمبود پیش آمده ناشی از تولید و نیاز اعمال و اجرای برنامه زمانبندی خاموشی به صنایع به حداقل رسید و بدون اعمال خاموشی با برنامه، موفق به عبور از پیک بار تابستان شدیم.

شیاری با بیان اینکه تا ۱۵ شهریورماه امسال۱۴۰ برنامه صرفه جویی و راهکارهای عملیاتی اعمال شد، افزود: از ابتدای اجرای طرح تا پایان شهریورماه به میزان ۲۷۰ میلیون و ۳۴۳ هزار و ۷۰۸ کیلووات ساعت صرفه جویی انرژی شده است که این میزان در بخش صنعت و تولید بکارگیری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز ضمن تقدیر از شهروندان اهوازی بابت کاهش مصرف در فصل گرم امسال گفت: شهروندان با اعلام گسترده خبر ناترازی و کمبود برق ناشی از تولید، صنعت برق کلانشهر اهواز را تنها نگذاشتند و با کاهش مصارف غیرضروری و مدیریت بهینه مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ مشمول پاداش صرفه جویی شدند.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز دارای بیش از ۶۲۰ هزار اشتراک فعال است که شهرهای اهواز، حمیدیه، کارون، باوی و حمیدیه را زیرپوشش خود دارد.

منبع/ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار