مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اشتباه محاسباتی رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به غزه و محاصره این رژیم از سوی جبهه های مقاومت در سوریه، عراق و لبنان نوید بخش حذف این رژیم از جغرافیای جهان است.
کد خبر: ۱۱۳۲۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰ 18 October 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در مراسم گشایش مدرسه دخترانه شهید سیدین ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و بمباران ناجوانمردانه بیمارستان‌ها از سوی این رژیم گفت: دشمن به هیچ گونه اخلاق و جوانمردی پایبند نیست و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری اگر این هجمه ها، حملات و جنایات تکرار شود جلوی جبهه مقاومت را نمی‌توان گرفت و این بدین معنی است که دست همه رزمندگان مقاومت روی ماشه است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر با خاک یکسان کردن غزه در ۲۴ ساعت و تهدید حمله زمینی در صورت عدم کوچ مردم غزه از شمال به جنوب تاکید کرد: دشمن در محاسبات خود دچار مشکل شده است و آنچه که باعث شده این کشور به جنایات خود دامن بزند؛ حمایت‌های آمریکا، فرانسه و انگلیس است.

وی با اشاره به توان نظامی و برخورداری عربستان از بروزترین تجهیزات نظامی و کمک مستشاران آمریکایی در جنگ با یمن و پیروز‌های درخشان حوثی‌ها در این جنگ افزود: سنت الهی بر این است که مستضعفین وارث جهان باشند.

رحیم سرهنگی با بیان این که بررسی نقشه جغرافیایی سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهد که رژیم غاصب قدس از سوی جبهه مقاومت در سوریه، لبنان و عراق محاصره شده است؛ تاکید کرد: "با اراده جبهه‌های مقاومت در سوریه، لبنان، عراق و یمن، زمینه فروپاشی رژیم اشغالگر قدس رقم خواهد خورد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با ذکر داستان طالوت و جالوت در قرآن کریم و تاکید بر این که پیروزی عده‌ای قلیل بر تعداد کثیر با وجود تمام تجهیزات پیشرفته علیرغم آن که در معادلات ذهنی نمی‌گنجد؛ شدنی است؛ ابراز امیدواری کرد که با درک شرایط و اتفاقات اخیر که نوید هشدار آخر الزمانی است؛ زمینه ظهور حضرت حجت (عج) فراهم شود.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار