امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه اسرائیل می‌خواهد با نسل‌کشی خودشان را نجات دهند، گفت: ولی نمی‌دانند اگر یک کودک غزه‌ای هم بماند و این کودک را مادرش در زنبیلی بگذارد و از دست صهیونیست‌ها نجات دهد خداوند او را بزرگ خواهد کرد و طومار اسرائیل را در هم خواهد پیچید.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷ 20 October 2023

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی اظهار کرد: هر روز باید به سلامت جسم‌مان توجه داشته باشیم. ورزش در جامعه ما دچار افراط و تفریط شده، بعضی ورزش را به‌عنوان بازی می‌بینند و عده‌ای هم ورزش را ارزش می‌دانند، در حالی که ورزش یک ضرورت زندگی‌ست.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: عملیات طوفان‌الاقصی چهار رکن اساسی حکومت صهیونیستی را ازجمله سیاسی، امنیتی، دفاعی و اقتصادی را منهدم و مختل کردند؛ با این ویژگی که عملیات آفندی و تمام فلسطینی بود و رد پایی از وجود کشور‌های دیگر نمی‌بینیم.

وی ادامه داد: این همه آمریکا هزینه کرد و گنبد آهنین ایجاد کردند که موشک‌ها از هوا بر سر اسرائیلی‌ها فرود نیاید، دیدند گنبد آهنین مختل و امکانات امنیتی‌شان ناکارآمد شد و دیوار حائل با آن سیستم هشداردهنده‌ای که ایجاد کرده بودند، خراب شد و از زیر زمین رفتند ماشین و امکانات بردند و بیش از هزار نیروی رزمنده را وارد اراضی اشغالی کردند و تا ۲۲ آبادی و شهرک را تصرف کردند و تا نزدیکی‌های ظهر تل‌آویو باخبر نشد.

عسکری بیان داشت: عملیات طوفان‌الاقصی موفقیت‌آمیز بود و آنچه که نیرو‌های فلسطینی طراحی کرده بودند همان روز اول و دوم به آن رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی دشمن دید نیرو‌های غزه به موفقیت رسیدند، آمریکایی‌ها، انگلیس و فرانسوی‌ها آمدند، بدین معنا که شما دیگر خودتان توان دفاعی ندارید.

عسکری اضافه کرد: عملا اسرائیلی‌ها در ایستادن روی پای خودشان ماندند و دیگران از بیرون شروع کردند به کمک کردن و کشور‌هایی که ادعای حقوق بشر می‌کنند و برای ایران در مجامع بین‌المللی خرده می‌گرفتند و بدتر از همه احمق‌هایی که شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر می‌دادند، نتوانستند درک کنند چه بلایی سر اسرائیل آمده و چه قدرتی از نیرو‌های فلسطینی به نمایش درآمد.

وی بیان کرد: وحشت سراپای وجود دنیای استکبار را گرفته که با هواپیمای باری خود را به اسرائیل رساندند، وزیر دفاع آمریکا رسما اعلان کرد ما نمی‌گذاریم یک گرم آب، غذا و دارو و کمک به مردم غزه برسد و هزاران تن بمب برسرشان خواهیم ریخت، که اینگونه حمله نشانه شکست است.

امام جمعه رفسنجان اظهار داشت: یکی از تدابیرشان نقشه حمله زمینی بود و نتانیاهو گفت نمی‌توانم، تانک‌های خود را تا نزدیکی‌های نوار غزه آوردند دیدند جرأت ندارند، چون با صدای آژیر سربازان اسرائیلی زیر تانک پنهان می‌شدند. نقشه بعدی هجرت اجباری بود که شکست خوردند و نقشه سوم بمباران کور برای ایجاد رعب و وحشت بود و نقشه چهارم تحریم همه‌جانبه بود که دیدند مردم از سراسر دنیا حتی یهودی‌های آزاداندیش به میدان آمدند و در همه این زمینه‌ها شکست خوردند.

وی اضافه کرد: غزه تنها غزه روی زمین نیست، غزه مقاوم‌تری هم زیر زمین وجود دارد. انبار‌های مهمات و موشکی تنها آن‌هایی نیستند که روی زمین هستند مهم‌تر و گسترده‌تر وپیچیده‌تر زیر زمین قرار دارند و طبق آیات الهی، هرچه می‌توانید قوای نظامی را بالا ببرید.

عسکری با بیان اینکه اسرائیل می‌خواهد با نسل‌کشی خودشان را نجات دهند، گفت:، ولی نمی‌دانند اگر یک کودک غزه‌ای هم بماند و این کودک را مادرش در زنبیلی بگذارد و از دست صهیونیست‌ها نجات دهد خداوند او را بزرگ خواهد کرد و طومار اسرائیل را در هم خواهد پیچید.

وی افزود: سردار سرافراز جبهه مقاومت سردار سلیمانی دست فلسطیی‌ها را پر کرد و از سنگ، امروز به موشک و ابزار نظامی رسیدند. امروز مردم غزه و فلسطین و گروه‌های مقاومت دیگر نیازی به ایران ندارند یعنی تمام ابزار و امکانات برای ساخت تجهیزات نظامی را خودشان در اختیار دارند.

پیروزی نهایی با مقاومت است

حجت‌الاسلام ابوطالب هنرهوده امام جمعه موقت کوهبنان نیز اظهار کرد: خداوند پشتیبان نیرو‌های مقاومت است. در حالی که نیرو‌های مقاومت با تمام وجود ایستادگی کرده و با جان و مال، عدم سستی و عدم فرار و گریختن از دست دشمن مبارزه می‌کنند.

امام جمعه موقت کوهبنان به روز صادرات اشاره کرد و عنوان داشت: دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا صادرات کشور به صورت صحیح و سالم افزایش پیدا کند، اما دشمن به‌دنبال کم کردن و ضعیف کردن صادرات ایران اسلامی است.

آمریکا عامل اصلی جنایات در غزه و فلسطین است

حجت‌الاسلام الله‌وردی امام جمعه شهداد نیز ضمن محکومیت بمباران بیمارستان و کشتار و قتل عام مردم غزه توسط اسرائیل جنایتکار گفت: پیروزی حماس و حزب‌الله لبنان علیه فلسطین در دنیا فراموش نخواهد شد.

وی افزود: عامل اصلی این جنایت، آمریکاست که با حمایت‌های تسلیحاتی خود این اشتباه بزرگ را تکرار کردند.

الله‌وردی خاطرنشان کرد: مردم مسلمان جهان آمادگی حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار