فرمانده سپاه استان خوزستان، روحیه جهادگری را یکی از مولفه‌های مهم استقامت و ایستادگی دانست که همواره باید نزد جوانان کشور وجود داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۳۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷ 29 October 2023

سردار حسن شاهوارپور شنبه در یادواره شهدای جهادگر و مدافع سلامت خوزستان بیان کرد: جهادگران ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان اولین خادمان مردم، در قالب جهاد سازندگی اقدام به رفع محرومیت‌ها کردند همچنین در اوایل جنگ با امکانات اندک، برای رزمندگان خاکریز و سنگر ایجاد کردند.

وی افزود: احداث جاده در جزایر مجنون به مساحت ۱۴ کیلومتر و ساخت پل لوله‌ای بعثت از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در دوران جنگ‌ تحمیلی بود.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: بعد از جنگ، روحیه جهادگری در کشور دنبال شد و امروز جوانان ما در مناطق دورافتاده و صعب العبور امید را به مردم هدیه می کنند.

وی گفت: ارائه خدمات درمانی در روستاها، ساخت منزل و مدرسه و لوله کشی آب برای محرومین بخشی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های گروه های جهادی در استان است.

وی افزود: در دوران بیماری کرونا گروه‌های جهادی در کنار پزشکان و پرستاران حضور فعالی داشتند و بعضا خودشان نیز به این بیماری مبتلا می‌شدند. در این دوران با اجرای طرح شهید سلیمانی اقدامات خوبی همچون واکسیناسیون و تست‌گیری توسط گروه های جهادی انجام شد.

سردار شاهوارپور ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بیان کرد: استکبار جهانی باید بداند که رژیم جعلی صهیونیستی با کشتار انسان‌ها دوام نخواهد داشت و قطعا پیروزی از آن مردم فلسطین است.

وی افزود: امروز تمام ملت‌های دنیا این فجایع را محکوم می‌کنند و ما نیز همواره در کنار مظلومین عالم بوده و از مردم فلسطین حمایت می‌کنیم.

استان خوزستان ۲۰۲ شهید جهادگر به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار