مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام از پلمب ۱۳ باشگاه متخلف در این شهرستان طی سال جاری خبر داد و گفت: سلامت و ایجاد محیط سالم و امن برای فعالیت‌های ورزشی در باشگاه‌ها اولویت اصلی اداره ورزش و جوانان است.
کد خبر: ۱۱۳۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵ 04 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید خسروی نژاد اطهار کرد: یکی از مراحل صدور مجوز در تاسیس باشگاه های خصوصی مرجع تایید کننده فنی هیات ورزشی مربوطه است.

وی با بیان این که بیش از ۳۵۰ باشگاه در سطح شهرستان ایلام تأسیس شده است، تصریح کرد: در طول سال، حداقل چهار مورد بازرسی بصورت فصلی و سالانه از تمامی باشگاه های شهرستان انجام می شود.

خسروی نژاد با بیان اینکه در سال جاری نیز ۱۳ باشگاه متخلف شهرستان ایلام پلمب شده است، افزود: سلامت و ایجاد محیط سالم و امن برای فعالیت‌های ورزشی در باشگاه‌ها اولویت اصلی اداره ورزش و جوانان است،

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام یادآور شد: بازرسی از باشگاه‌های ورزشی استان ادامه دارد و با باشگاه‌های متخلف برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.

وی گفت: پس از تکمیل فرم های بازدید، در صورت مشاهده تخلف، مستندات به اداره کل برای بررسی در کمیسیون تخلفات(بدوی) ارسال و با باشگاه طبق بخشنامه برخورد قانونی خواهد شد.

خسروی نژاد با تأکید بر اینکه مردم و ورزشکاران در صورت مشاهده هر گونه تخلف را به ادارات ورزش و جوانان اطلاع دهند، افزود: این اداره آماده دریافت گزارشات مردمی است و البته روزانه فعالیت باشگاه‌ها را رصد خواهد شد.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام ادامه داد: در این بازرسی ها، موضوعات از جمله نرخ نامه، رشته های غیرمجاز، رشته های فاقد بیمه ورزشی، مسائل ایمنی و اعتبار پروانه توسط کارکنان اداره ورزش و جوانان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: نرخ نامه باشگاه های ورزشی به صورت کشوری و براساس مصوبه هیات وزیران و تیپ بندی در سه دسته یک، ۲ و سه دسته بندی و در استان ها نیز لازم الاجرا است.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام، مهم ترین ملاک برای قرار گرفتن باشگاه ها در درجه بندی را تجهیزات تخصصی، لوازم کاربردی، کیفیت و کمیت وسایل، درجه تخصصی مربی، مشاور های کاربردی، مدال آوردی،بیمه ورزشی و موقعیت و فضای عمومی باشگاه برشمرد.

خسروی نژاد ابراز کرد: درجه بندی باشگاه ها در زمینه افزایش شهریه تاثیر گذار است.

وی گفت: درجه بندی باشگاه ها در ۱۰۰ بند نسبت ارائه مستندات و تاییدیه به بازرسان باشگاه ها، مستندات بررسی و درجه باشگاه ها از ۱ تا ۳ تعیین و نرخ نامه براین اساس برای باشگاه ها تعیین خواهد شد./م 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار