به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی: 
کارکنان نیروگاه شهیدسلیمی نکا به مناسبت ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و همنوا با سایر اقشار ملت ایران اسلامی خشم و انزجار خود را علیه جنایات آمریکای خون آشام فریاد زدند.
کد خبر: ۱۱۳۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸ 07 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، در این مراسم که در نمازخانه شرکت برگزار شد، امام جماعت نیروگاه طی سخنانی ضمن محکومیت بمباران گسترده و نسل کشی آشکار مردم فلسطین بدست رژیم صهیونیستی، آمریکا را مصداق بارز خباثت، ظلم، جنایت، خونریزی و خون آشامی دانست و گفت: خباثت آمریکا به حدی است که اگر منافعش اقتضا کند، حاضر است برای بدست آوردن یک بشکه نفت یک بشکه خون ملتهای مظلوم را بریزد.

 

کارکنان نیروگاه نکا جنایات آمریکای جهانخوار را محکوم کردند  

حجت‌الااسلام والمسلمین حسینعلی محمدی با اشاره به واقعه تسخیر سفارت آمریکا بدست دانشجویان پیرو خط امام(ره) افزود: سفارتخانه آمریکا به کانون اصلی فتنه، دشمنی و توطئه علیه انقلاب نوپای اسلامی ایران تبدیل شده بود، به همین علت دانشجویان برای خنثی سازی خطر براندازی نظام، اقدام به تسخیر سفارت آمریکا کردند که به استناد بیان امام که از آن به عنوان انقلاب دوم یاد فرموده بودند، در آن مقطع کار پسندیده ای بود.

وی در ادامه از خود برتربینی، نافرمانی، فخر و مباهات بر امتیازات مادی و تحقیر توده های مردم به عنوان ویژگی های رفتاری مستکبران از دیدگاه قرآن کریم یاد کرد و مبارزه با آمریکا را مصداق بارز تبری جستن از ظالمان دانست.

نمازگزاران در پایان با شعار توحیدی ا... اکبر و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا برای اسلام و مسلمین عزت و اقتدار و برای مستکبران عالم خذلان و نابودی آرزو کردند.  

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار