یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس که پس از شکست این تیم مقابل سپاهان به شدت مورد انتقاد قرار گرفته روزهای سختی را سپری می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰ 18 November 2023

در شرایطی که بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس از یحیی خواستار جدایی از این تیم شدند سرمربی پرسپولیس امروز در تمرین پا به توپ شد.

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس که پس از شکست این تیم مقابل سپاهان به شدت مورد انتقاد قرار گرفته روزهای سختی را سپری می‌کند.

سرمربی سرخپوشان تهرانی که به تازگی و در پایان فصل فوتبالی گذشته با کسب دو عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی کاپ سوپرجام را هم از آن باشگاه پرسپولیس کرده پس از کسب ۴ نتیجه ضعیف - ۳ تساوی مقابل ملوان، پیکان و استقلال تاجیکستان و شکست مقابل سپاهان - به شدت مورد انتقاد هواداران و بخشی از پیشکسوتان قرار گرفت.

اقدام جالب گل محمدی مقابل انتقاد منتقدان

گل محمدی امروز و در آغاز دور جدید تمرینات پرسپولیس پس از وقفه کوتاه مدت شخصاً با پوشیدن کاور تمرینی ظاهرا لباس رزم پوشید و به جمع بازیکنان رفت تا ضمن به رخ کشیدن آمادگی جسمانی اش در تقابل با انتقادات اخیر به انجام فوتبال با بازیکنان تیم پرداخت.

لازم به ذکر است؛ سرمربی پرسپولیس این روزها تیمش را برای دیدار حساس مقابل النصر عربستان در تاریخ ششم آذر ماه آماده می‌کند.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار