کیش – ایرنا – امام جمعه کیش با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد دریا محور گفت: توجه به این حوزه در کشور می‌تواند جهش چشم گیری در توسعه اقتصادی ایجاد کند و در همین راستا کیش باید آماده نقش آفرینی باشد.
کد خبر: ۱۱۳۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ 18 November 2023

به گزارش تابناک جزیره، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش اظهار کرد: طبق اعلام کارشناسان بیش از ۹۵ درصد سواحل ایران بلا استفاده باقی مانده که استفاده از این ظرفیت می‌تواند نقطه عطفی در توسعه باشد.

وی با اشاره به سهم یک درصدی ایران در اقتصاد دریا محور جهانی، بیان کرد: رهنمود‌های مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد دریا محور باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

امام جمعه کیش در ادامه به نقش بسیج در اقتدار امروز کشور اشاره کرد و افزود: بسیج در جنگ تحمیلی، خنثی سازی فتنه‌های داخلی، تلاش در دوران سازندگی و محرومیت زدایی و نقش آفرینی در تامین امنیت مردم، نقش بسزایی در اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده است.

وی ادامه داد: روحشه شهادت طلبی و خدمت رسانی به نام مقدس بسیج گره خورده و این نام در قلب مردم ایران جای گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز» در رابطه با درگیری نظامی در غزه گفت: نتیجه این جنگ هرچه باشد، رژیم صهیونیستی بازنده آن است؛ مقاومت توانست در این درگیری ابهت اسراییل را در هم کوبید و امید را در منطقه زنده کرد.

وی اضافه کرد: در این درگیری‌ها چهره کودک کش رژیم صهیونیستی بر تمامی جهانیان به اثبات رسید.

امام جمعه کیش با قدردانی از دولت، افتتاح فرودگاه مدرن کیش را مشوقی برای توسعه اقتصادی عنوان کرد و افزود: ساخت این فرودگاه هوشمند به دست متخصصان داخلی یک افتخار ملی است.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار