کد خبر: ۱۱۳۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ 18 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، هفتمین آزمون هماهنگ سال جاری با شرکت بیش از 1400 نفر در استان برگزار شد.

سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای مازندران از برگزاری سنجش مهارت هفتمین مرحله آزمون هماهنگ  در استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران ، درویشی مدیر کل گفت : ارزشیابی آموزشی فرآیندی مستمر است که از ابتدای شکل گیری روند نیازسنجی و طراحی یک دوره آموزشی آغاز شده و در طول دوره همواره ادامه یافته و نهایتا به یک دوره آموزشی پایان می بخشد و میزان اثربخشی دوره و لزوم تداوم و یا تغییر آن را معین می نماید.

وی ادامه داد: دربرنامه ریزی نظام آموزشی وجود یک نظام ارز یابی از اهمیت خاص برخوردار است، زیرا رشد و تکامل یک نظام آموزشی مستلزم اطلاع از اثربخشی آن نظام و برنامه برنامه ریزی برای اهداف در راستای بهبود اقدا مات آموزشی است. میتوان گفت ارزشیابی نقش یک آینه را برای نظام آموزشی ایفا می کند.

درویشی افزود: همزمان با سراسر کشور، هفتمین مرحله آزمون هماهنگ سنجش مهارت در 13حوزه مرکز آموزش فنی و حرفه ای سطح استان، در یک شیفت ساعت 8 الی 9 صبح پنجشنبه 25 آبان ماه  سال 1402 با حضور 1489 نفر از داوطلبین برگزار شد.

وی بیان داشت: در این مرحله از آزمون هماهنگ که در رشته های فنی، کشاورزی، خدماتی، رایانه، هنری برگزارشد، داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش و ارزشیابی مهارت  اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه­ های تعیین شده مراجعه نمایند.

این مسئول در مورد اعلام نتایج آزمون عنوان کرد: نتایج آزمون کتبی در طول هفته آینده از طریق سامانه http://www.portaltvto.com و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای اعلام می‌گردد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت: شرکت کنندگانی که حداقل نمره 50 را کسب نمایند به آزمون عملی معرفی می شوند و برای قبول شدگان نهایی گواهینامه مهارتی صادر می شود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار