سرمربی تیم فوتبال بانوان شرکت پالایش گاز ایلام گفت: در دومین بازی لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، تیم پالایش ایلام توانست با نتیجه یک بر صفر تیم نماینده البرز را شکست دهد.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶ 25 November 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ بیان محمودی روز شنبه  با اشاره به اینکه این بازی با میزبانی نماینده البرز در استادیوم انقلاب کرج برگزار شده است، افزود: تیم فوتبال بانوان ایلام با کسب سه امتیاز دیگر و در مجموع با ۶ امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این گل توسط روژین تمریان در نیمه دوم بازی و در دقیقه ۸۱ به تیم حریف زده شد، گفت: تیم پالایش گاز ایلام امسال با هدف بومی گرایی و جذب بازیکنان دهه هشتادی با چند بازیکن ملی پوش و با تجربه پا به میدان گذاشته است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام یادآور شد: حدیث بساط شیر از جمله بازیکنان شاخص و چپ پای خلاق و جوان و یار ثابت تیم ملی است که امسال بعد از چند سال دوری به شهر و تیم سابقش برگشته که در بازی اول با گل زیبای خود به پیکان تهران و پاس گل فنی و دقیق امروز لیاقت و خلاقیت خود را به رخ بقیه تیم ها کشیده است.

محمودی گفت: تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام جزو اولین تیم‌های لیگ برتر بوده و همه ساله در لیگ حضوری فعال دارد.

وی تاکید کرد: تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام اقتدار و آمادگی خود را روز جمعه ۱۰ آذرماه سال جاری به مصاف تیم ملوان بندر انزلی که یکی از مدعیان قهرمانی است در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای قلاویزان شهر ایلام به محضر عموم نشان خواهد داد./م

بیشتر بخوانید:

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار