کد خبر: ۱۱۴۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ 09 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نشست خبری پدل در محل فدراسیون تنیس برگزار شد و در این نشست محمدرضا گلزار به عنوان عضو هیات رییسه پدل ایران معرفی شد.

نمی‌خواستم سمتم در پدل را بپذیرم

محمدرضا گلزار پس از عضویت در هیات رییسه انجمن پدل ایران بیان کرد: در این مدت خیلی تلاش کردم که این سمت را نپذیرم با وجود اینکه من عاشق ورزش هستم، مخصوصاً ورزش پدل که بسیار جذاب است. همه می‌دانید که پذیرش این سمت چه مسئولیت سنگینی است.

او ادامه داد من قول دادم که کمک کنم و به عهدم وفادارم و امیدوارم با کمک اهالی رسانه به افتخارات بین المللی دست پیدا کنیم. از وزارت ورزش و رئیس فدراسیون تنیس هم تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم با کمک هم بدرخشیم. 

 

گلزار در پاسخ به این پرسش که در والیبال حضور کوتاهی داشت و آیا در پدل ماندگار است؟ تاکید کرد: من از معدود هنرمندانی هستم که زندگی‌ام با ورزش عجین شده است. سال‌ها والیبال را به صورت حرفه‌ای و باشگاهی کار کرده‌ام. در اسکی هم سال‌ها هم بوده‌ام. در والیبال یک فصل را به عنوان مربی بدنساز کنار یکی از تیم‌ها بودم‌. برای پدل هم مطمئن باشید که تیم ملی سال آینده سورپرایزهایی دارد.

او ادامه داد: پدل رشته نوپایی است اما ما در حال طراحی شبکه‌ای هستیم تا مسابقات پدل پخش زنده شود و حتی آموزش هم داده شود. تلاش می‌کنم اما من هم دغدغه‌های شخصی خودم را دارم اما تمام تلاشم را می‌کنم تا پدل بدرخشد.

علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و داود عزیزی رییس فدراسیون هم در این نشست حضور داشتند. پدل به عنوان انجمن زیر فدراسیون تنیس فعالیت دارد. تیم پدل مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارد.

شاهرخ کشاورز دبیر فدراسیون گفت: آقای گلزار به عنوان عضو هیات رییسه انجمن پدل در این مراسم حضور دارد. افتخار بزرگی برای خانواده تنیس و پدل است که آقای گلزار حضور دارد و امیدوارم روزهای خوبی رقم بخورد.

داود عزیزی رییس فدراسیون نیز گفت: پدل رشته جذابی است. نگاه فدراسیون به این رشته خوب است. امروز از آقای گلزار دعوت کردیم و در هیات رییسه انجمن پدل قرار بگیرد و باعث پیشرفت چند برابری پدل شود. ما جام حذفی پدل را در باشگاه انقلاب برگزار خواهیم کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار