مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: راه اندازی شعبه حل اختلاف ورزش در اداره کل ورزش استان باعث می شود خیلی از دعاوی ورزشی در همین جا حل شود.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ 12 December 2023

تابناک خوزستان: حمید بنی تمیم امروز ۲۱ آذرماه در آیین افتتاح شعبه تخصصی شورای حل اختلاف ورزش و جوانان در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، با اشاره به برخی اقدامات در ورزش استان، اظهار کرد: سالن چند منظوره حمیدیه پس از ۱۷ سال آماده بهره برداری است. ضمن این که وضعیت ورزشگاه تختی را سر و سامان دادیم و این ورزشگاه برای میزبانی استقلال ملاثانی در لیگ یک، تایید شد.

وی افزود: همچنین قرار است، یک یادمان شهید گمنام در ورزشگاه تختی اهواز داشته باشیم که اقدامات لازم انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه، عنوان کرد: سهم مدالی خوزستان در بازی‌های آسیایی بسیار قابل توجه بود. ۱۵ درصد مدال کاروان ایران توسط ورزشکاران خوزستانی کسب شد و این آمار در بازی‌های پاراآسیایی ۱۶.۵ درصد است. این مهم به لطف خدا، همت همکارانم و تلاش اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و ایجاد انگیزه، رقم خورده است.

وی بیان کرد: دو سال اخیر، علی رغم این که سخت گذشت، اما زحمات همه عزیزان در ورزش و جوانان خوزستان در حال ثمر دادن است. معتقدم راه اندازی شعبه حل اختلاف ورزش در اداره کل ورزش خوزستان باعث می شود خیلی از دعاوی ورزشی در همین جا حل شود.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار