با پیگیری سازمان منطقه آزاد انجام شد؛
سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت سرمایه گذاری غدیر بر اتمام پروژه‌های این شرکت در کیش و تعریف پروژه‌های دیگر اقتصادی تاکید کردند.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲ 20 December 2023

به گزارش تابناک جزیره از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش؛ رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مهدی عبوری مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری غدیر بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، بهره مندی از پتانسیل‌های موجود هر دو مجموعه و تعریف پروژه‌های ارزشمند و اقتصادی و همکاری دوجانبه در شناسایی فرصت‌های مشترک سرمایه گذاری و ایجاد ارزش افزوده برای طرفین تاکید کردند.

بهره گیری از تکنولوژی نوین ساختمان جهت تسریع در پروژه‌های در دست احداث و پروژه‌های مسکونی و بررسی امکان توسعه ظرفیت‌های شرکت سرمایه گذاری غدیر در زمینه صنعتی سازی در راستای ارائه سریعتر خدمات و کاهش هزینه‌های حمل و نقل و ساخت از جمله دیگر مواردی بود که طرفین علاقه مندی خود را برای مشارکت در این زمینه ابراز داشتند.

رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشست با مهدی عبوری مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری غدیر با ابراز تمایل این سازمان برای همکاری با شرکت سرمایه گذاری غدیر در حوزه زیرساخت‌ها گفت: سیاست سازمان منطقه آزاد کیش با رویکردی متمرکز بر نهاد‌ها و شرکت‌های سرمایه گذاری و تولید کنندگان داخلی است که تعامل و همکاری با این شرکت‌های زمینه ساز تسهیل فرایند‌های کاری می‌شود.

وی همکاری در حوزه‌های لجستیکی و بندری را از جمله زمینه‌های همکاری طرفین عنوان کرد و با اشاره به ظرفیت و توانمندی شرکت سرمایه گذاری غدیرافزود: نزدیکی جزیره کیش به کشور‌های حاشیه خلیج فارس و وجود زیرساخت‌های بندری با ظرفیت پذیرش شناور‌هایی با آبخور ۳۵ هزار تنی این امکان را فراهم کرده است تا در زمینه‌های صادرات محور و به صورت قرارداد ساخت، بهره‌برداری و واگذاری مشارکت کنیم.

رحیم سرهنگی با بیان این که آمادگی داریم که در حوزه‌های برق، آب شیرین کن، تصفیه خانه و انبار‌ها سرمایه گذاری جذب کنیم؛ خاطر نشان کرد: در حوزه ساخت ساختمان و ابنیه و... به صورت صنعتی فرصت‌های مناسب سرمایه گذاری شناسایی شده است و مد نظر داریم آن را به عنوان پایلوت در کیش توسط شرکت‌های داخلی پیاده کنیم و علاقه مندیم در حوزه اقتصاد دریا محور و انرژی با شرکت سرمایه گذاری غدیر همکاری داشته باشیم.

همچنین مهدی عبوری مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری غدیر با بیان این که رویکرد جدید غدیر ورود جدی به مناطق آزاد است؛ تاکید کرد: سرمایه گذاری در حوزه‌های زیربنایی را در دستور کار داریم و با توجه به سابقه ۲۰ ساله در جزیره کیش که در حوزه ساختمانی محدود شده است؛ اعتقاد داریم که می‌توانیم همکاری مشترک خوبی را با سازمان منطقه آزاد کیش در دیگر حوزه‌ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: شرکت سرمایه گذاری غدیر دارای هلدینگ تخصصی است و می‌توانیم در این حوزه همکاری‌های مشترک را آغاز و در گام نخست یک کمیته مشترک برای سرمایه گذاری تشکیل دهیم. مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری غدیر بر عزم جدی این شرکت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام خود در کیش و تخصیص ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در این خصوص خبر داد و افزود: سرعت بخشی فرایند ساخت و اتمام این پروژه که سال‌ها متوقف شده بود؛ با جدیت دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: آمادگی داریم ساخت مجتمع‌های مسکونی به روش صنعتی را که با دستور مقام معظم رهبری بومی سازی شده است و در انحصار این شرکت است؛ در جزیره کیش اجرایی کنیم.

مهدی عبوری با بیان این که شرکت سرمایه گذاری غدیر دارای هلدنیگ تخصصی حمل و نقل است و در حوزه لجستیک و حمل و نقل دریایی و انتقال مسافر می‌تواند در جزیره کیش سرمایه گذاری کند؛ از آمادگی هلدینگ غدیر برای سرمایه گذاری در در حوزه‌های انرژی، آب شیرین کن و ایجاد شهرک‌های سلامت از جمله تندرستی شهرک سالمندان و شهرک گردشگری خبر داد. وی در پایان تاکید کرد: گروه سرمایه گذاری غدیر با تمام توان آماده سرمایه گذاری‌های جدی و اثر گذار در منطقه آزاد کیش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار