در دیدار دکترسیدکریم‌حسینی با دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا بررسی شد:
کد خبر: ۱۱۴۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸ 23 December 2023

تابناک خوزستان؛ نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در تشریح نشست نمایندگان عضو فراکسیون کارگری با دکترمحسن‌رضایی گفت: این دیدار با هدف پیشبرد اهداف مشترک مجلس و دولت به ویژه در حوزه‌های کارگری و اقشار کمتربرخوردار انجام شد.

این عضو فراکسیون کارگری با تاکید بر جدیت نمایندگان برای به ثمر رساندن طرح ساماندهی نیروهای شرکتی افزود: در این نشست بر موضع مجلس در این زمینه تاکید گردید و از دبیر شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا خواسته شد برای تایید این طرح که تصویب آن در مجلس انجام شده، از ظرفیت شورای هماهنگی استفاده نمایند و اختلافات را در این خصوص رفع نمایند.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به تاثیر مثبت این طرح در شرایط روحی و انگیزشی کارکنان دولت افزود: طرح مجلس به گونه‌ای تصویب شده که بار مالی خاصی نیز برای دولت نداشته باشد اما دولت کماکان اجرای این طرح را نمی‌پذیرد و معتقدیم این اختلاف قابل رفع است.

دکترسیدکریم‌حسینی در تشریح بخش دوم این نشست گفت: در ادامه این نشست به موضوعات پیرامون اسناد مالکیت پرداخته شد و در خصوص سکونتگاه‌های غیررسمی، فاقد سند رسمی و زمین‌های وقفی گفتگو شد و نمایندگان خواستار اقدام عملی دولت در زمینه رسیدگی به زمینهای وقفی سازمان اوقاف، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام که مانع توسعه شهرهاست، شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار