مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: ۴۵ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۶۷۸ تردد وسایل نقلیه از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه در جاده‌های این استان ثبت شده است.
کد خبر: ۱۱۴۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ 26 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سیدزاهدین چشمه‌خاور اظهار کرد: از این میزان تردد وسایل نقلیه ۳۹ میلیون و ۶۵۱ هزار و ۶۰۴ تردد مربوط به وسایل نقلیه سواری و وانت بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در این مدت پنج میلیون و ۲۹۰ هزار و ۹۳۰ تردد هم مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: محور چوار - ایلام با ۲ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۶۱۵ تردد یکی از پرترددترین محورهای استان بوده است.

چشمه خاور با اشاره میزان جابجایی کالا در بازه زمانی یاد شده (ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه) گفت: طی این مدت یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۶۹۲ تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل در این استان جابجا شده است.

به گفته وی، این میزان حمل کالا توسط ۹۲ هزار و ۱۸۶ سرویس (بارنامه) جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حممل و نقل جادهای ایلام خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند برای ارتباط و اعلام هر گونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار