فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت : روابط عمومی ها باید همراه با مدیران پاسخگوی مطالبات رسانه ها باشند تا امید در جامعه تزریق شود و رسانه ها فارغ از هر گرایش فکری و جناحی برای پمپاژ امیدآفرینی در جامعه تولید محتوا کنند.
کد خبر: ۱۱۴۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 27 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال شاکرمی در آیین افتتاحیه اولین رویداد رسانه ای جام امید استان ایلام بیان داشت : ا رویداد جام امید یک شروع و ظرفیت سازی بزرگ برای اعتلای استان ایلام است و بدون شک با هم افزایی رسانه ها، مدیران و روابط عمومی ها استان ایلام در بخش های مختلف توسعه خواهد یافت.

وی افزود : برای خنثی سازی هجمه های سیاه دشمن، همه دستگاه ها باید همراه دولت باشند و در این میان روابط عمومی ها و رسانه ها در کنار مدیران و مسئولان ادارات در تبیین و بیان عملکرد دولت و نظام به افکار عمومی نقش موثر دارند.

سردار شاکرمی مطرح کرد : بیداری رسانه ها با هر نگاه و تفکر سیاسی اجازه تحقق هجمه های سیاه دشمنان را نمی دهند و در آستانه انتخابات تلاش دشمنان کاهش مشارکت مردم در این همه پرسی سرنوشت ساز است و دشمن در سایه کم کاری و اهمال کاری های ما، در زمینه پمپاژ ناامیدی و فاصله بین مردم و نظام کارها و برنامه ریزی های زیادی انجام داده است.

وی ادامه داد : در دولت کار و کرامت زیرساخت های عمرانی و فنی استان ایلام در زمینه های مختلف نظیر یادمان های دفاع مقدس، اربعین، جاده سازی، محرومیت زدایی، بهسازی روستاها و مناطق دورافتاده و دیگر حوزه ها رشد و توسعه یافته است.

وی اظهار کرد : سپاه پاسداران به عنوان بازوی خدمات رسان نظام، همراه و همکار همه دولت ها بوده و در طرح ها و پروژه های دولت با هدف خدمات رسانی به عموم مردم به ویژه مناطق روستایی و عشایری و دورافتاده مشارکت دارد./ع

پیشرفت_ایران 

#پیشرفت_ایلام 

#جام_امید 

#گروه_رسانه_ای_تابناک 

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار