مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: حدود ۵۰ کیلومتر شبکه برق برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و در راستای برق رسانی به مناطق مختلف شهری و بخش‌هایی از مناطق شمال غرب شهرستان اهواز توسعه و احداث شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ 27 December 2023

تابناک خوزستان: عبدالحمید عباس شیاری اظهار کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر ۶۷۴ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال توسعه و احداث شده است.

وی افزود: برق به عنوان مهمترین زیر ساخت خدمات شهری محسوب شده و توسعه شهری بدون خدمات برق عملی نخواهد شد که در این راستا لازم است در این زمینه با برنامه‌ریزی مستمر توسط واحدهای مهندسی نسبت به طراحی شبکه برق در مناطق جدید اقدام لازم و به موقع صورت گیرد.

شیاری ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ابتدای سال تاکنون اقدامات خوبی در زمینه توسعه و احداث شبکه در کلانشهر اهواز صورت گرفته که در این راستا یکی از مناطق در دستور کار این شرکت، محدوده شمال غرب شهرستان اهواز امور برق منطقه۲ است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در بیان جزییات این طرح گفت: با اقدامات انجام شده درحوزه معاونت مهندسی و دفتر مهندسی امور برق منطقه ۲، تاکنون در زمینه توسعه و احداث شبکه جدید ۴۰ هزارو ۱۸۲ متر سیم آلومینیومی، ۶ هزارو ۴۶۰ متر کابل خودنگهدار شبکه، ۲ هزارو ۹۹۱ متر کابل خودنگهدار روشنایی، تعداد ۱۲۹ اصله پایه فشار ضعیف، ۶۱۷ اصله پایه فشار متوسط، و تعداد ۱۸ دستگاه ترانسفورماتور و همچنین تعداد ۲هزارو ۹۶۹ مقره سیلیکونی نصب شده است.

وی ادامه داد: جلب رضایت شهروندان یکی از مهمترین اهداف مجموعه صنعت برق است که در این زمینه شرکت برق اهواز در کوتاه‌ترین زمان ممکن براساس درخواست‌های متقاضیان نسبت برق رسانی به آنها اقدام می‌کند.

امسال شبکه برق بخش‌هایی از شرق این شهرستان، در راستای تامین برق مستمر و پایدار و ارائه خدمت مطلوب به شهرواندن توسعه و احداث شده است.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز داری بیش از ۶۱۹ هزار اشتراک فعال است که شهرهای اهواز، حمیدیه، کارون، باوی و حمیدیه را تحت پوشش خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار