مدیر امور برق منطقه چهار شرکت توزیع برق اهواز گفت: ۲ فیدر مهم شبکه برق فشار متوسط ۳۳ هزار ولت در محدوده دانشگاه شهید چمران و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ساماندهی و تجهیزات فرسوده آنها تعویض شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ 31 December 2023

تابناک خوزستان: بهزاد شافعی زاده اظهار کرد: این طرح با برنامه ریزی و هماهنگی با معاونت بهره برداری شرکت، با حضور گروه‌های عملیاتی با مشارکت و همکاری گروه‌های نت فشار متوسط غرب اهواز، ۲ گروه نت فشار ضعیف ، مناطق یک، ۲، سه، شهرستان باوی، برق کوی علوی، سه گروه منطقه چهار، یک دستگاه تریلر و چهار دستگاه جرثقیل اجرا شد.

وی افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی تامین و بهره‌برداری شده است

شافعی زاده ادامه داد: این عملیات در محدوده دانشگاه‌های شهید چمران و جندی شاپور اهواز از خروجی ایستگاه مربوطه آغاز شد که در قالب طرح تابش ۳۷۶ در محدوده امور برق منطقه چهار این شرکت و با هدف تعویض تجهیزات قدیمی اعم از پایه و ترانس و دیگر تجهیزات به اجرا درآمد.

مدیر امور برق منطقه چهار شرکت توزیع برق اهواز بیان کرد: یکی از مهمترین نکات در اجرای این طرح، بهره‌گیری از مهندسی لجستیک معکوس و استفاده از تجهیزات جمع آوری شده نظیر کراس آرم، تسمه و دیگر اتصالات جمع آوری شده از روی شبکه برق موجود در کلانشهر اهواز است.

وی توضیح داد: این طرح شامل جمع آوری ۲ عدد پایه چوبی با طرح ۱۰۱ و انتقال شبکه روی پایه جدید، تعویض طرح ۱۰۱ با کراس آرم چوبی، تعویض پایه چوبی با طرح ۱۰۱/۱۲۰ و انتقال شبکه بر روی پایه جدید است.

شافعی زاده هدف از اجرای این طرح را افزایش ضریب امنیت و پایداری شبکه و جلب رضایت شهروندان عنوان کرد.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز داری بیش از ۶۱۹ هزار اشتراک فعال است که شهرهای اهواز، حمیدیه، کارون، باوی و حمیدیه را تحت پوشش خود دارد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار