کد خبر: ۱۱۴۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ 01 January 2024

به گزارش تابناک مازندران از ایرنا- پس از دستگیری تعدادی از اعضای شوراهای شهر نوشهر در ماه های اخیر و امیدواری شهروندان این شهر مبنی بر جایگزین شدن اعضای علی البدل برای تداوم فعالیت این پارلمان شهری اما طبق گفته سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران شورای این شهر منحل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۳۰ مهر ماه امسال روابط عمومی اداره کل دادگستری مازندران از قول حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران موضوع بازداشت سه عضو شورای شهر نوشهر به اتهام ارتشاء و اختلاس در بازه زمانی ۲۰ روزه را رسانه‌ای کرد.

اما اکنون با گذشت بیش از ۲ ماه از این ماجرا آنچه برای افکار عمومی و شهروندان این شهر سوال برانگیز شده، سرنوشت این نهاد مردمی با این شرایط دستگیری ها در این شهر به کجا رسیده است و آیا این روزها محتوای خبر در فضای مجازی مبنی بر انحلال شورای شهر نوشهر صحت دارد یا خیر؟

در این پیوند فرهاد عسگری سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری مازندران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نشستی که روز گذشته در فرمانداری نوشهر در این ارتباط برگزار شد صورت جلسه انحلال شورای شهر شهرداری این شهر تنظیم و برای انجام روند اداری به استانداری مازندران ارسال شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار